سفر هلپر

لوگوی سایت سفر هلپر
آشنایی با دوره آنلاین آموزش زبان ترکی استانبولی

آشنایی با دوره آنلاین آموزش زبان ترکی استانبولی

استانبول در کشور ترکیه به عنوان یکی از مقاصد اصلی مهاجرتی برای هم‌وطنان ما محسوب می‌شود بنابراین به نظر می‌رسد که یادگیری زبان ترکی استانبولی برای رسیدن به اهداف مختلف مفید باشد. با یادگیری این زبان پرطرفدار می‌توانید در عرصه‌های مهاجرتی، گردشگری، کسب و کار و … موفق‌تر باشید. برای یادگیری این زبان نیاز به گذراندن دوره زبان ترکی استانبولی دارید که در این زمینه شرکت در دوره آنلاین آموزش زبان ترکی استانبولی خودآموز یکی از بهترین گزینه‌ها است.

دوره زبان ترکی استانبولی چیست؟

زبان ترکی به عنوان پنجمین زبان رایج در دنیا به شمار می‌رود؛ چرا که استانبول به عنوان قطب گردشگری و مهاجرتی ترکیه بسیار مورد توجه مردم در جهان است. در حقیقت برای مهاجرت و اشتغال در این کشور لازم است که با این زبان آشنا باشید. اما چگونه می‌توان این زبان را فراگرفت؟ برای یادگیری زبان ترکی استانبولی دوره‌ آموزش زبان ترکی بسیار کمک کننده هستتند و می‌توانند شما را در این زمینه یاری کنند. هدف از شرکت در دوره زبان ترکی استانبولی یادگیری سریع‌تر و ساده‌تر جملات و ساختارهای گرامری ترکی است تا شما بتوانید خیلی راحت این زبان محبوب را فرا بگیرید.

مزایای دوره زبان ترکی استانبولی

مزایای دوره زبان ترکی استانبولی

ترکیه یکی از کشورهای نزدیک به ایران است که ارتباط تنگاتنگی با کشور ما دارد؛ برای همین یادگیری زبان این کشور می‌تواند فایده‌های زیادی داشته باشد. در حقیقت به دلیل نزدیکی کشور ما با ترکیه افراد زیادی از هم‌وطنان در این کشور سرمایه‌گذاری‌هایی را شروع کرده‌اند. همچنین همانطور که می‌دانید روز به روز بر تعداد متقاضیان مهاجرت به این کشور افزوده می‌شود. علاوه بر این موارد رد پایی از ترکی استانبولی در کشورهای قبرس شمالی، قسمت‌هایی از عراق، جمهوری مقدونیه، بلغارستان، یونان، آلبانی و قسمت‌هایی از اروپای شرقی دیده می‌شود. با این تفاسیر می‌توان خیلی راحت متوجه شد که دوره زبان ترکی استانبولی برای یادگیری این زبان منحصر به فرد مزایای متعددی دارد؛ دوره‌ای که با شرکت در آن می‌توان امکان مهاجرت سفر اشتغال و برقراری ارتباط با مردم ترک زبان را تجربه کرد.

نحوه برگزاری دوره زبان ترکی استانبولی

دوره‌های یادگیری ترکی استانبولی اصولاً به دو حالت آنلاین و حضوری برگزار می‌شوند که در این جلسات به ۴ مهارت مهم نوشتاری، گفتاری، خواندن و شنیداری توجه ویژه‌ای می‌شود. البته در این جلسات از تکنیک‌های نوین برای آموزش آسان استفاده می‌شود تا متقاضیان بتوانند به راحتی زبان ترکی را یاد بگیرند. در ادامه به دو روش پرطرفدار برگزاری دوره‌ها اشاره خواهیم کرد:

دوره زبان ترکی استانبولی به صورت حضوری

یادگیری زبان به صورت حضوری حال و هوای دیگری دارد. این کلاس‌ها در یک موسسه به خصوص و معتبر با حضور امکانات مورد نیاز برگزار می‌شوند. البته در رابطه با ظرفیت کلاس‌ها جای نگرانی نیست؛ زیرا کلاس‌ها با ظرفیت متعادلی تشکیل خواهند شد تا کیفیت آموزش زیر سوال نرود.

دوره زبان ترکی استانبولی به صورت آنلاین

همانطور که می‌دانید در حال حاضر در عصر ارتباطات به سر می‌بریم؛ بنابراین شرکت در دوره‌های آنلاین برای بسیاری از افراد از جمله شاغلین و دانشجویان مناسب‌تر است. دوره‌های آنلاین در یک بستر استاندارد برگزار می‌شوند تا همه زبان آموزان بتوانند به راحتی به آن دسترسی پیدا کنند. با این حساب همه از راه‌های دور و نزدیک می‌توانند در این دوره‌ها شرکت کرده و از تکنولوژی نهایت لذت را ببرند.

ویژگی‌های دوره زبان ترکی استانبولی

ویژگی‌های دوره زبان ترکی استانبولی

یادگیری مهارت‌های لازم برای برقراری ارتباط موثر به زبان ترکی می‌تواند به شما برای تحصیل، اشتغال، سفر و … در ترکیه کمک کند؛ اما به نظر شما یک دوره خوب و ممتاز چه ویژگی‌هایی دارد؟ با ما همراه باشید تا به تعدادی از این ویژگی‌ها بپردازیم:

آموزش مرحله به مرحله

در دوره زبان ترکی استانبولی با خودآموز زبان ترکی به صورت مرحله به مرحله آموزش داده می‌شود؛ یعنی شما در ابتدا با یادگیری کلمات ساده و ساختارهای مشابه با زبان فارسی همزاد پنداری بیشتری با این زبان خواهید کرد؛ بنابراین با حفظ اعتماد به نفس پس از یادگیری حروف الفبا مراحل پیشرفته‌تر را طی خواهد شد. این به شما و سایر زبان آموزان امکان تسلط گام به گام را می‌دهد تا یادگیری زبان ترکی استانبولی برایتان راحت‌تر شود.

آموزش توسط بهترین اساتید

در دوره زبان ترکی استانبولی اساتید کاملاً با تجربه و با سابقه حضور دارند. تمامی اساتید مدرک بین‌المللی زبان ترکی استانبولی را داشته و می‌توانند با به کارگیری متدهای تدریسی خاص به بهترین صورت زبان آموزان را با این زبان آشنا کنند. لازم به ذکر است بدانید که اساتید تمام تمرکز خود را به کار گرفته تا بتوانند زبان ترکی را به یک زبان آسان برای شما تبدیل نمایند.

آموزش کامل زبان ترکی استانبولی

دوره زبان ترکی استانبولی به طور منظم برنامه‌ریزی شده است تا داوطلبان کاملاً طبق آن پیش روند و در انتهای دوره توقعات منطقی از خود داشته باشند. سرفصل‌های این دوره کاملاً کافی هستند و می‌توانند به صورت حرفه‌ای و با به کارگیری متدهای خاص زبان ترکی استانبولی را آموزش دهند. در واقع در این دوره‌ها به جای استفاده از یک منبع جزواتی کامل به داوطلبان ارائه می‌شود تا بر اساس آن دوره پایه تا پیشرفته را بگذرانند. به بیانی پس از اتمام این دوره شاهد یادگیری زبان ترکی از صفر تا صد به صورت کاربردی خواهید بود و می‌توانید یک مکالمه روان داشته باشید.

فاکتورهای مهم در دوره زبان ترکی استانبولی

یک دوره زبان ترکی استانبولی ایده‌آل همچون خودآموز از موارد متعددی کمک گرفته تا بتواند خیلی راحت‌تر زبان آموزان را با این زبان آشنا کرده و آنها را برای انجام مکالمات به زبان ترکی آماده کند. این فاکتورهای کمکی در دوره‌های موفق به شرح زیر هستند:

 ویدیو های آموزشی

اصولا یادگیری زبان ترکی استانبولی با جزوه برای برخی از متقاضیان سخت است؛ زیرا آن‌ها هیچ شناختی از این زبان ندارند. دوره‌های زبان ترکی استانبولی خودآموز به گونه‌ای تهیه شده‌اند که یادگیری آسان در آنها حرف اول را می‌زند؛ به این ترتیب داوطلبان از طریق متدهای منحصر به فرد می‌توانند چالش‌های یادگیری این زبان را برطرف نمایند.

آموزش به صورت صوتی

 برخی از زبان آموزان شرایط شرکت در کلاس‌ها یا تمرکز برای مشاهده آموزش‌ها به صورت ویدیویی را ندارند. برخی از دوره زبان ترکی استانبولی به صورت صوتی نیز تهیه شده‌اند تا افراد بتوانند در هر مکانی که حضور دارند به یادگیری زبان بپردازند و آموزش را متوقف نکنند.

آزمون‌های آنلاین

پس از آنکه ویدیوها را با دقت دیدید و به پادکست‌های صوتی با تمرکز بالا گوش دادید، نوبت به سنجش می‌رسد. در حقیقت زمانی می‌توانید مطمئن شوید که آموزش برای شما کارساز بوده که خودتان را بسنجید. دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی به شما این امکان را می‌دهند تا پس از یادگیری هر فصل بتوانید در یک آزمون آنلاین شرکت کرده و به نقاط ضعف خود پی ببرید. البته پس از شرکت در این آزمون تنها مشاهده نمره نهایی مفید نیست؛ بلکه استاد باید به تمام سوالات در یک ویدیو پاسخ داده تا به اشکالات خود پی ببرید.

حل تمرینات ویژه

یکی از مواردی که یادگیری شما را تثبیت می‌کند، انجام تمرینات ویژه هر درس است. این تمرینات برای تقویت مهارت‌های چهارگانه شما بسیار کمک کننده خواهند بود؛ به این ترتیب پس از هر یادگیری می‌توانید آموزش خود را تثبیت کنید. با انجام مو به موی موارد گفته شده پس از مدتی می‌توانید مکالمات خود با زبان ترکی استانبولی را شروع کنید و جملات جدید بسازید.

سخن نهایی

در دنیای امروز یادگیری زبان ترکی استانبولی بسیار پرکاربرد است. به خصوص اگر قصد مهاجرت یا تحصیل در ترکیه را دارید، باید به خوبی با این زبان آشنا شوید. یکی از اقداماتی که می‌تواند سبب یادگیری این زبان پرطرفدار شود، شرکت در دوره زبان ترکی استانبولی خودآموز است. این دوره توسط بهترین اساتید تهیه شده که با استفاده از آن می‌توان به بهترین نحو ممکن ترکی استانبولی را یاد گرفت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top