سفر هلپر

لوگوی سایت سفر هلپر
بهترین کانال های ایرانی تلگرام

بهترین کانال های ایرانی تلگرام

ما قصد داریم کانال هایی که از بازدید بالایی برخوردار است و جز بهترین کانال های ایرانی تلگرام به حساب می آید را به شما معرفی کنیم پس تا انتهای مقاله با سفر هلپر همراه باشید.

یکی از فواید تلگرام کانال های ادغام شده در تلگرام میباشد که امروزه تبدیل شده به بهترین منبع سرگرمی، اطلاعات و اخبار روزانه اما سوالی که برای اکثر کاربران تلگرام به وجود آمده این است که آیا بهترین و معروف ترین کانال های تلگرام کدام کانال ها می باشد.

معرفی پر جمعیت ترین کانال های تلگرام

معرفی پر جمعیت ترین کانال های تلگرام

یکی از مهمترین اپلیکیشن های که حتی با وجود فیلترینگ شدن همچنان درصدر جدول میدرخشد و جز سه برنامه پیام رسان جهانی میباشد پیام رسان تلگرام نیز میباشد.

کانال دنیای ترانه یا dtaraneh

اکثر افراد با وجود دغدغه ها و مشکلات زندگی سعی میکنند برای آرامش خود از آلات موسیقی بهرمند شوند و با وجود گوشی های هوشمند و انواع لوازم صوتی هوشمند این انگیزه به طور چشمگیری افزایش مییابد.

برای دسترسی به انواع سبک های موزیک مد نظر خود تلگرام یکی از اولویت ها نیز میباشد.

برای دسترسی به کانال دنیای ترانه کافی است در فیلد جست و جو کلمه دنیای ترانه را سرچ کنید و به دنیای از اخبار و اطلاعات درباره خواننده ها و انواع سبک های موسیقی وارد بشوید.

در ضمن ناگفته نماند که با دسترسی به کانال تلگرام دنیای ترانه میتوانید از ربات دنیای ترانه هم نیز استفاده کنید این ربات آهنگ های مدنظر شما را برای دسترسی آسان لیست میکند.

کافی است آهنگ مورد نظر خود را از لیست انتخاب کنید برای استفاده از این ربات کافی است اسم خواننده یا آلبوم خواننده مد نظر را نام ببرید.

کانال تلگرام بروز ترین اخبار

با وجود گوشی های هوشمند و در دسترس بودن آنی آن دیگر کسی علاقه مند تماشای اخبار در تلویزیون نمیباشد بجز کسایی که بنا به دلایلی به گوشی همراه دسترسی ندارند.

ما برای اینکه دسترسی راحت و آسان به بروزترین اخبار جهانی را داشته باشید. کانال آخرین خبر (Akharinkhabar) رابرای شما توصیه میکنیم.

این کانال با داشتن بیش از 3 میلیون کاربر فعال که از بازدید فوق العاده بالایی برخوردار است توانسته به جایگاه سوم در کانال های تلگرام صعود کند.

کانال آپارات Aparat_tv

این کانال شما را برای دسترسی به بهترین ویدیوهای آپارات در تلگرام نیز فعالیت میکند. البته این کانال هیچ ربطی به سایت آپارات ندارد.

و با ارائه تصاویر و جزئیات اخبار مرتبط با تصویر به شما راحتی دسترسی را فراهم میکند.

البته این کانال گاهی به ارائه اخبار نیز پردازش میکند. به همین استدلال توانسته کانالی با بیش از 2ملیون کاربر را ایجاد و افزایش دهد.

کانال تلگرام Gilin_Gililn

این کانال در حوزه ارائه اطلاع رسانی و منبع اخبارات از دنیای سیاست و اقتصاد گذشته تا کنون را فعالیت میکند و توانسته تعداد کاربر نزدیک 2 ملیون را در کانال خود فراهم کند.

کانال ترفند Niazcom_ir

یک از محبوب ترین و کارامدترین کانال های که درحوزه آموزش ترفندهای مختلف برای کارهای روزمره فعالیت میکند کانال تلگرامی Niazcom_ir میباشد این کانال میتوانید به روش های مختلفی راحتی و آسانی کار های خود را به ارمغان بیاورید.

به همین دلیل توانسته یک میلیون و پونصد کاربر را در کانال تلگرام خود جمع آوری کند و جز بهترین کانال های ایجاد ایده و ترفند نیز میباشد.

کانال گیزمیز تل gizmiztel

این کانال که یکی از کانال های محبوب سرگرم کننده میباشد و نسبت به دیگر کانال ها از بازدید بالایی برخوردار است.

یکی از مزیت های این کانال که توانسته تعداد مخاطب زیادی جلب کند ارائه محتوا در مورد مسئله های مختلف میباشد.

این کانال از 3 ملیون کاربر برخوردار است و همچنین توانه مقام 9 را در کانال های تلگرام در جهان را کسب کند.

کانال خواننده محبوب امیرتتلو

حتما شما هم از حداکثر آشنایی با خواننده پر حاشیه و محبوب امیر تتلو برخوردار هستید این خواننده توانسته با بیش 2 میلیون کاربر را در کانال تلگرام برخوردار باشد.

یکی از پر جمعیت ترین کانال ها در حوزه ارائه البوم و موسیقی خود میباشد. این خواننده پس از مسدود شدن پیج اینستاگرام خود شروع به فعالیت در تلگرام کرد.

به دلیل بالا بودن معروفیت خود توانست در کمترین زمان به معروف ترین کانال های تلگرام بپیوندد.

کانال ورزش varzesh3_channel

اگر علاقه مند ورزش هستید و میخواهید اخبارهای روز دنیا در مورد انواع مختلف ورزش های دنیا دسترسی پیدا کنید یکی از مناسب ترین کانال ها در این مورد (varzesh3_channel) نیز میباشد.

این کانال با بروزترین خبرهای دنیا در مورد زمینه ورزش های مختلف توانسته از محبوبت بالایی برخوردار باشد در حال حاضر این کانال نزدیک 2 میلیون کاربر طرفدار دارد همچنان دراین زمینه فعالیت میکند.

کانال خبر parsinehnews

این کانال نیز درباره خبرهای فوری و بروزترین خبرهای روز دنیا از سراسر کشورها برخوردار است که در تلگرام فعالیت میکند.

برای دسترسی به انواع خبرهای روز کافی است وارد کانال parsinehnews شوید این کانال با بیش از 1 میلیون و پانصد هزار بازدید کننده دارد و یکی از پرطرفدارترین ها در نوع خود میباشد.

کانال عجایب جهان

اکثر افراد طرفدار مبحث و رازها و اتفاق های عجیب و غریب که در دنیا می افتند نیز هستند.

برای دسترسی به این نوع محتوا در تلگرام نیز کافی است در فیلد جست و جوی تلگرام Ajayebe_jahann را سرچ کنید.

تا به دنیای از مطالب و تصویر عجیب و غریب روبرو شوید. این کانال در حال حاضربیش از 1 میلیون 300 هزار کاربر را دارد و هچنان در این حوزه فعالیت میکند.

کانال کاف kafiha

کانال کاف kafiha

کانال کاف در تلگرام به حوزه اخبار و رویدادهای مختلف در مورد افراد مشهور و پیج های توییت و اینستاگرام آنان یا متن های دل نشین پردازش میکند.

در نوع خودش از بازدید بالایی روبرو است. البته این کانال پیش آهنگ های پرطرفدار را در تلگرام ارائه میدهد. جز تاثیر گذارترین ها نیز میباشد.

کانال اسرار روانشناسی asrare_movafaghiyat

این کانال انواع اسرارها و روش های روانشناسی را به شما ارائه میدهد.

این کانال مانند کانال های دیگر تلگرام موضوعات مجازی و دنیای بیرونی را گرد آوری نمیکند و سعی میکند به غیرممکن ترین صورت در زندگی و کردار شما تاثیز مثبتی بگذارد.

یا تا حد زیادی اخلاق ها و رفتارهای که به خود شخص میتواند آسیب بزند را کاهش دهد و به شما کمک میکند زندگی روانی آرام بخش و پرانگیزه را برای شما به ارمغان بیاورد.

کانال اطلاع رسانی در مورد دکتر سلامت dr-salamatx

امروزه یکی از مهمترین مواردی که حائز اهمیت افراد زیادی از مردم میباشد چگونه زیستن سالم و داشتن امر طولانی میباشد.

یکی از مهمترین کانال ها که بازدید بالایی دارد کانال dr_salamatx میباشد که به تمامی سوال های شما برای زندگی سالم و امر طولانی پاسخگو میباشد.

به طور مثال: ایا اطلاع دارید که نباید در هنگام خوردن وعده های غذایی در وسط غذا نباید آشامیدنی مصرف کنید چرا که این عمل باعث ایجاد اختلال در کبدها میباشد.

به از این قبیل موضوع ها میتوانید در کانال دکتر سلامت دست یابید.

کانال اطلاع رسانی خبرنگاران جوان yjcnewschannel

این کانال که با اخبار سراسری خبرگزاران جوان میباشد از بهترین و موثرترین خبرهای دنیا برخوردار است و توانسته با فعالیت در این زمینه از تعداد بازدید و کابرارن بالا نظیر 600 هزار را در کانال خود داشته باشد.

کانال رسانه اطلاعات عمومی etelaate_omoomi

این کانال همانند اسمش در حوزه اطلاع رسانی عمومی فعالیت میکند. هرچقد اطلاعات عمومی فرد بالا باشد میتواند زندگی موافق و سالمی داشته باشد.

به همین دلیل در تلگرام توانسته افراد زیادی را مجذوب خود کرده باشد و در تلگرام 500 هزار افراد را جذب کانال خود کند و تبدیل به یکی از پرکاربردترین های تلگرام بشود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top