سفر هلپر

لوگوی سایت سفر هلپر
درآمدزایی از طریق تیک تاک

درآمدزایی از طریق تیک تاک

برای آشنایی با انواع درآمدزایی از طریق تیک تاک و توضیح روش های آن ها، لطفا تا انتهای مقاله با سفر هلپر همراه باشید.

یک از اپلیکیشن های که حتی قبل از بین المللی شدن از محبوبیت بالایی برخوردار بوده و همچنان هم است و علاوه بر آن در سطح جهانی سریع ترین میزان رشد را داشته است اپلیکیشن تیک تاک میباشد.

این برنامه در سال 2017 به صورت رسمی بین المللی شد درحالی که در سال 2010 یکی از بهترین رتبه ها را در دانلود آپ استور داشته. درحال حاظر بیش از 900 میلیون کاربر فعال در تیک تاک میباشد.

با افزایش سریع میزان رشد تیک تاک سوالاتی در این مورد به وجود آمده مانند: آیا امکان درآمد زایی از تیک تاک وجود دارد؟ میانگین درآمد تیک تاک در یک ماه چقدر است؟

بعله درآمد زایی با تیک تاک امکان پذیر میباشد. اما یکی از رایج ترین مشکل های که در ایران برای اپلیکیشن تیک تاک وجود دارد سیستم پرداخت ارزی میباشد که شما میتوانید در کافه ارزها یا صرافی ها به ریال تبدیل کنید.

روش های درآمدزایی در تیک تاک

  • پیوستن به صندوق Tik tok
  • کالاها را به طرفداران خود بفروشید
  • به لایو زنده بروید و هدایای مجازی جمع کنید
  • به اینفلوئنسرها یا برندهای دیگر در بازار Tik tok بپیوندید
  • تبلیغات درون فید را با مدیر تبلیغات Tik tok ایجاد کنید

شرایط درآمد زایی در Tik tok

  • باید حداقل سن قانونی شما 18 نیز باشد
  • شما باید حداقل 10000 فالور داشته باشید
  • شما باید در ایالات متحده، بریتانیا، ایتالیا، اسپانیا، آلمان مستقر باشید

حساب تیک تاک خود را رشد دهید و بفروشید

حساب تیک تاک خود را رشد دهید و بفروشید

یکی از روش های درآمد زایی در تیک تاک که در اینستاگرام بیشتر رایج است و از آن استفاده میکنند اما این استراتژی را میتوان در تیک تاک هم پیاده کرد.

پس از انتخاب موضوعی شروع به تولید محتوا مرتبط با آن و پس از افزایش فالور و بازدید حساب خود به حد مشخصی میتوانید به برندهای که با موضع شما مرتبط هستند ارتباط برقرار کرده و حساب کاربری تیک تاک خود را به آنان بفرشوید.

زیرا حساب های شخصی سخت تر و دشوارتر از حساب موضوعی به فروش میرسید پس در نتیجه اگر قصد فروش حساب کاربری تیک تاک خود را دارید بهتر است حساب موضوعی ایجاد کرده و برای افزایش فالور تلاش کنید.

زیر بهترین شخص های که باید برای فروش به آن ها تبلیغ کنید همان دنبال کننده موضوعی است که در آن ایجاد حساب کرده اید.

نکته ای اصلی که باید ایجاد حساب کاربری باید به آن دقت کنید: محتوای باکیفیت، تعداد دنبال کننده، نرخ مشارک بالا در حساب تیک تاک خود وجود داشته باشد.

اگر حساب کاربری شما از این نوع مزیت ها برخوردار است میتوانید به بهترین قیمت به فروش برسانید.

در تیک تاک اینفلوئنسر شوید

یکی از راه ها و روش های کسب درآمد در تیک تاک مثل دیگر پلتفرم های محبوب اینفلوئنسر شدن نیز میباشد.

حائز اهمیت باشد که اینفلوئنسر شدن بسیار کار سخت و دشواری است اما طبق معمول ارزش این همه سختی را دارد.

بر اساس گزارش ها ستاره های مانند: ادیسون را با 54 میلیون، چارلی د آملیو 77 میلیون، توانسته اند همچین رقم هایی در کسب درامد کسب کنند.

تعداد دنبال کننده ها معیار بالایی برای انتخاب اینفوئنسرها به شمار نمیروند عواملی که در انتخاب اینفلوئنسرها تاثیر دارد دنبال کننده های فعال که مشارکت میکنند نیز است.

اینفلوئنسر با 30 هزار دنبال کننده ممکن است از اینفلوئنسر های 100 هزار دنبال کننده مشارکت کننده های بیشتری نیز داشته باشد.

یکی از عجیب و غریب موردها این است که اکثر برندها تصمیم میگیرند با اینفلوئنسرهای کوچک کارکنند.

اما درحالی که اینفلوئنسرها با بیش از میلیون ها دنبال کننده به تعدادی بیشتری از افراد میتوانند اطلاع رسانی کند.

به طور خلاصه برای اینفلوئنسر شدن باید به تعدادی نظیر چند هزار دنبال کننده فعال نیاز داشته باشید.

جمع آوری کمک های مالی

تیک تاک با صادر کردن اجازه برای سازندگان خود زمینه دریافت هدایای مجازی با ارزش پولی را میدهد. کاربران تیک تاک میتوانند با جمع آوری کمک های مالی در لایو کسب درآمدی خوبی نیز داشته باشند.

اما سوالی که برای کاربران تیک تاک به وجود آمده است کارکرد و فواید کمک های مالی است؟

چه کسانی قابلیت خرید سکه و هدیه را دارد؟

هر کاربر تیک تاکی 18 ساله میتواند سکه ها و هدایا را از پروفایل خود خریداری کند برای مشاهده قیمت سکه ها کافی است وارد محل خرید سکه ها نیز شوید تا قیمت خرید سکه ها برای شما ظاهر گردد.

زیرا بعد ازخرید، سکه ها به حساب شما واریز میشود توجه داشته باشید برای خرید هدایا از سکه نیز استفاده کنید یکی از گران ترین هدایا تیک تاک دراما کوئین است که 5000 سکه میباشد.

کاربر تیک تاک از هدایا چه استفاده ای می کنند؟

زیرا کاربران تیک تاک به عنوان قدردانی برای تولیدکننده گان هدایای خود را میبخشند این هدایا را میتوان در هنگام لایو اهدا نمود. کافی است برای بخشیدن هدایا در زیر محتوای کاربر دکمه هدیه دادن را بزنید.

تولید کنندگان با هدایای به دست آمده چه کاری انجام می دهند؟

هدایایی که از طریق کاربران به تولیدکنندگان رسیده است را تولید کنندگان میتوانند به الماس تبدیل کنند و به عنوان غرامت پولی برداشت کنند.

برای دریافت پول نقد مستقیم به حساب پی پال باید آدرس پی پال خود را بدهید. در دیگر کانال های پرداخت هم همین مورد شامل میشود.

کسب و کار از طریق مشاور شدن تیک تاک

کسب و کار از طریق مشاور شدن تیک تاک

یکی از رایج ترین کسب و کارها در تیک تاک مشاوره دادن حساب های کاربری تیک تاک میباشد. در صورت متنخصص بودن در قواعد و اصول تیک تاک برندها و افراد زیادی برای مشاوره شدن هزینه ای زیادی پرداخت میکنند.

همچنین درصورت بلد بودن بالابردن بازدید ویدیوها میتوانید به آموزش چگونه افزایش دنبال کننده و بالا بردن بازید ویدیو را مشاوره دهید و در در قبال آن مبلغی دریافت کنید.

علاوه بر این اینفلوئنسرها هم میتوانند از طریق مشاوره دادن در صورت تخصص داشتن درامد بالایی نیز داشته باشند.

با پست های حمایت شده در تیک تاک کسب درآمد کنید

یکی دیگر از روش های درآمدزایی از تیک تاک انتشار پست های حمایت شده نیز میباشد. البته مرتبط با کسب و کاری که دارید برای هر نظر حمایت شده میتوانید 100 الی 200 دریافت کنید.

یعنی اگردر هر ویدیو 100 هزار بازدید دارید 1000 دلار حامی مالی کنید بهترین بخش این کسب کار در تیک تاک این است که نیازی به میلیون ها دلار دنبال کننده نیز ندارید، تنها فقط به چند هزار کاربران فعال که در ویدیو شما مشارکت میکنند را دارید.

نکته ای که حائز اهمیت است این است که اگر تازه وارد دنیای تیک تاک شدید برای ساختن زیر مجموعه خود بهتر است ابتدا با برندهای کوچکتر کار کنید.

اجناس خود را در تیک تاک بفروشید

یکی دیگر از روش های درآمدزایی از تیک تاک در صورت بالابودن دنبال کننده و بازدید بالای هزار نفر میتوانید کالاهای شخصی خود را درتیک تاک به فروش برسانید.

همچنین مانند دیگر رسانه های اجتماعی میتوانید اقدام به تبلیغ کسب و کار خود در تیک تاک نیز کنید. زیرا برای مجذوب کردن توجه مشتریان باید از محتوای شیک و جذاب استفاده کنید.

در نتیجه برای شروع کسب و کار در این پلتفرم میتوانید تنها با 200 دنبال کننده فعال نیز فعالیت کنید. به طور مثال اگر لوازم آرایشی میفروشید میتوانید مانند اینستاگرام برای ساخت ویدیو 15 ثانیه ای برا تبلیغ کالا اقدام کنید و کالاهای خود را از طریق تبلیغ ویدیو به فروش برسانید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top