سفر هلپر

لوگوی سایت سفر هلپر
شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام

شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام

با سفر هلپر همراه باشید تا شرایط دریافت تیک آبی اینستاگرام را به شما توضیح دهیم. حتما این سوال برای شما هم پیش امده که تیک آبی اینستاگرام در کنار نام کاربری نشانه چه مفهومی است.

زیرا با پیشرفت و گسترش پلتفرم های فضای مجازی اکانت های فیک زیادی ایجاد شد. در واقع عده ای از افراد آمدند اکانت ها و پیج های مشابه افرار مشهور و سلبریتی ساختند.

در نتیجه بنیان گذارهای برنامه های مجازی مانند تلگرام یا اینستاگرام تصمیم گرفتند افرادی که اکانت فیک ساختند و ادعا میکنند که مشهور هستند را مشخص کند به همین استدلال تیک آبی را به وجود آوردند که گرفتن تیک آبی برای اکانت های فیک بسیار دشوار حتی غیرممکن میباشد.

با این روش نمونه اکانت های رسمی را از اکانت های فیک غیر معتبر جداسازی کرد.

دلیل تیک آبی در اینستاگرام

اگر به طور ساده و خلاصه وار توضیح دهیم هدف از ایجاد تیک آبی اینستاگرام در کنار نام کاربری، اصلی بود یا فیک بودن پیج در اینستاگرام میباشد.

از آنجایی که اینستاگرام هیچ محدودیتی در قبال ایجاد اکانت های مختلف ندارد همین استدلال باعث شد افراد سودجو اقدام به ایجاد اکانت های فیک مشابه افراد سلبریتی کنند و از این طریق بتوانند به نحوی در اینستاگرام کسب و کار و درآمد زایی راه بندازند.

اما اکنون با به وجود آمدن تیک آبی در کنار نام کاربری پیج نشان دهنده معتبر بودن و نمونه رسمی بودن پیج میباشد. که همین امر باعث اعتماد به کاربر های فروشنده در اینستاگرام میباشد.

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام چه شرایطی نیاز است؟

برای دریافت تیک آبی اینستاگرام چه شرایطی نیاز است؟

زیر افرادی میتوانند تیک آبی کسب کنند که اینستاگرام آن پیچ را مورد تایید و معتبر بداند. زیرا پیج های که از محبوبیت بالایی برخودارند یا فالوور زیادی دارند نسبت به دیگر پیج های عادی از میزان درصد بالا برای دریافت تیک آبی برخوردارند.

حائز اهمیت باشد که اگر فردی در دیگر پلتفرم های مجازی موفق به دریافت تیک آبی شده دلیل بر گرفتن آن در اینستاگرام نمیباشد.

با یکم تحقیق فهمیدیم که اینستاگرام در شبکه رسمی خود بیان کرده که زیرا تیک های آبی برای بعضی از پیج های معمولی، افراد سلبریتی، برندهای معتبر به استدلال اینکه امکان جعل نام و سواستفاده از آن وجود دارد داده میشود.

اما این به این دلیل نیست که شما از این مستثنی به دور هستید و نمیتوانید تیک آبی را دریافت کنید و در ادامه به اینکه چه اکانت های واجد شرایط دریافت تیک آبی هستند را نشان میدهیم.

حقیقی بودن و برخوردار بودن از اعتباربالا

اول از همه بدانید که برای دریافت تیک آبی نمیتوانید زیر مجموعه نمایندگی یا شرکت و برند خاصی باشید. زیرا اکانت باید کاملا شخصی و حیقیقی باشد.

همچنین شما باید یک شخص حقیقی باشید. زیرا پیج های طرفداران یک شخص سلبریتی یا یک برند به دشواری میتوانند در بعضی موارد هم غیرممکن است که تیک آبی دریافت کنند. همچنین کسب و کار مرتبط با پیج شما باید کاملا ثبت شده باشد.

یونیک و خاص بودن

با داشتن یک ایده خاص و منحصر به فرد بودن خاص و مجذوب کننده بودن نیز می تواند در دریافت تیک آبی بسیار تاثیرگزار باشد.

عمومی بودن پیج

زیرا فقط پیج های که خصوصی نیستند و نیازی به درخواست برای فالوو ندارند میتوانند تیک آبی را دریافت کنند.

کامل بودن پیج

زیرا پیج ایجاد شده باید پروفایل و و بیوگرافی حقیقی داشته باشد و باید حداقل یک پست با محتوای معنادار داشته باشید.

حتما عکس پروفایل عکس خود حقیقی تان باشد و از عکس افراد مشهور و سلبریتی در پیج خود استفاده نکنید.

داشتن نام کاربری حقیقی و مشخص

عده ای این عمل را تایید نمیکنند اما در نظر داشته باشید که دو پیج با اسم و مشخصات مشابه وجود دارد در این میان تیک آبی را پیجی دریافت میکند که اسم برند آن به واضح و غیر مبهم باشد.

تاثیر تیک آبی فیسبوک در گرفتن تیک آبی اینستاگرام

اگر با فیسبوک آشنایی داشته باشید احتمالا میدانید که افراد زیادی در فیسبوک از دریافت تیک آبی بی بهره نبودند علاوه بر آن شدت دشواری و سختی گرفتن تیک آبی در فیسبوک نسبت به اینستاگرام بسیار کم است.

زیرا در فیسبوک اکانت های سازمانی و یا مشاغل کوچیک قادر به دریافت تیک آبی میباشند. پس در نتیجه میتوان گفت که داشتن تیک آبی فیسبوک مرتبط شده با ایسنتاگرام میتواند تاثیر بسیار زیادی در اینستاگرام بزارد.

چرا تیک آبی در اینستاگرام از ارزش های زیادی برخوردار است؟

چرا تیک آبی در اینستاگرام از ارزش های زیادی برخوردار است؟

زیرا تیک ابی در اینستاگرام نماد جلب اعتماد و معتبر بودن آن نیز میباشد که این فرایند تاثیر بسیاد زیادی در درآمد زایی کسب و کار در اینستاگرام میگذارد.

همین استدلال باعث میشود در موضوعاتی مانند خرید،مشاوره، عقد قرارداد و… به شما اعتماد کنند. همچنین با بودن تیک آبی اینستاگرام کمک بزرگی در درصد میزان رشد و افزایش پیج شما میکند.

مراحل تاثیرگذار در دریافت تیک آبی اینستاگرام

  • وارد صحفه پروفایل خود شوید
  • روی ستینگ کلیک کنید
  • روی گزینه اکانت بزنید
  • روز گزینه Request verification کلیک کنید
  • قسمت های ظاهر شده را پر کنید
  • نام کاربری در قسمت user name
  • نام واقعی خود را در قسمت full name
  • نام حرفه ای خود را در قسمت known as وارد کنید
  • بعد آن نوبت تحویل مدارک نسبت به نوع پیج میباشد مثلا شما اگر در پیج خود نام دکتر یا بازیگری را نوشتید باید شناسه مربوط و عکس را در اختیار آنان قرار دهید اما در صورتی که ادعا میکنید مشغول کسب و کاری هستید دادن مشخصات مربوط به کسب و کار خود کاملا ضروری میباشد.
  • مرحله بعد در قسمت category نیز باید حوزه کاری خود را بنویسید
  • و در آخر دکمه send را فشار دهید.

درصورتی که درخواست شما رد شده باشد میتوانید حدودا ظرف 30 روز دیگر درخواست جدید را ارائه بدهید.

توجه داشته باشید اگر تعداد زیادی درخواست داده باشید این امر باعث میشود پاسخ گویی به موافقت یا مخالفت شما با تاخیر مواجه میشود.

سوالات متداول در دریافت تیک آبی اینستاگرام؟

آیا برای دریاف تیک آبی پیج حتما باید پیج کاری باشد؟

خیر هر نوع اکانتی میتواند از دریافت تیک آبی در اینستاگرام مستثنی باشد.

برای دریافت تیک آبی باید چه تعداد فالووری داشته باشیم؟

این سوال یکی از رایج ترین سوال های پیش آمده است زیرا هیچ  منبع خبری در مورد تعداد فالور مورد نیاز برای دریافت تیک آبی را تعیین نکرده و ما اطلاعی در این مورد نداریم.

زیرا داشتن تعداد فالوور بالا یا تعداد بازدید بالا در زیر محتوای پست نمیتواند تاثیزی برای گرفتن تیک آبی داشته باشد. بلعکس شرایط را برای گرفتن تیک آبی دشوار و سخت می  کند.

چرا که در قبال مسئولیت میلیون ها فالوور و بازدید کننده باید سخت گیری نیز برای گرفتن تیک آبی کند. هرچند درصورت تایید حساب شما به طریق اینستاگرام و گرفتن تیک آبی میتواند برای شما کسب و کار پردرآمد را محیا کند.

راهکار های تاثیرگذار در دریافت تیک آبی اینستاگرام

  • سعی نکنید تیک آبی را بخرید

بعض از افراد فکر میکنند میتوانند تیک آبی را خریداری کنند باید خدمتتون عارض باشم که همچین چیزی وجود ندارد و فقط در صورتی مینوانید یک پیج اینستاگرام بخرید که از تیک آبی برخوردار است که، تمام قواعد و ضوابط مربوط به گرفتن تیک آبی را داشته باشد.

البته  ناگفته نماند که در صورت خرید بعد از آن اگر تغییرات بزرگی در پیج مانند تغییر پروفایل و بیوگرافی یا تغییر حوزه کاری ایجاد شود اینستاگرام تیک آبی را از شما میگیرد.

  • نظارت بر اکانت های فیک

فکر کنید که شما به شهرت بزرگی در بین طرفداران خود رسیده اید همین عمل باعث میشود افراد سودجو زیادی اقدام به ایجاد اکانت مشابه اکانت شما کنند.

درصورت مشاهده پیج های مشابه ایجاد شده گزارشی برای خدمات اینستاگرام در مورد جعل یا ایجاد اکانت مشابه شما بدهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top