سفر هلپر

لوگوی سایت سفر هلپر
آموزش درآمد از اینستاگرام

آموزش درآمد از اینستاگرام

ما قصد داریم در این مقاله از سفر هلپر به آموزش درآمد از اینستاگرام میپردازیم و همچنین روش های مختلف درامد را به شما آموزش دهیم پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

امروزه با اینکه اینستاگرام با فیلترینگ شدیدی مواجه است اما مردم همچنان به نحوی از این برنامه درآمد میکنند و نسبت به سال های قبل پیشرفت فراوانی داشته اند.

مزیت های درامد از اینستاگرام چیست؟

برای ایجاد هر درآمدی چه داخل از کشور چه خارج از کشور نیازی به پس انداز زیاد یا وام های آنچنانی نیز نیازدارید.

اما برای ایجاد کسب و کار در اینستاگرام نیازی به پول آنچنانی نیست نهایتا برای استارت میتوانید هزینه اندکی برای تبلیغ خود در پیج های مشهور که خود یکی از روش های درامد زایی است صرف کنید.

عموم مرد روزانه تایم استراحت یا مطالعه اندک خود را در اینستاگرام صرف میکنند.

همین دلیل میتواند برای رشد و رونق درآمد زایی شما کمک بیشتری کند تا روز به روز در حوزه فعالیت خود پیشرفت زیادی بکنید که علاوه بر هزینه انداک باید تولید محتوای بسیار خوب، تایم کافی، پشتکار قویی نیز داشته باشید.

پیش نیازها برای درآمد زایی در اینستاگرام

پیش نیازها برای درآمد زایی در اینستاگرام 

برای افراد زیادی سوال پیش آمده که چگونه میشود از اینستاگرام درآمدزایی کرد؟ یا اصلا درآمد از اینستاگرام چه مزیت هایی دارد؟

تا حد امکان مهارت لازمه را کسب کنید

برای درآمدزایی در اینستاگرام باید تمامی اصول و قواعد لازم برای آن را گردآوری و یاد بگیرید. اگر قرار است با یک پلتفرم یا وسبله ای کار کنید تمام خصوصیات و راه وچاه کار را باید مورد مطالعه و یاد بگیرید.

یک اکانت بالقوه بسازید

قدم بعدی که باید بردارید ساخت اکانت مرتبط با کسب و کار خود نیز میباشد که به دو نوع تقسیم میشود:

اگر صاحب یک شرکت هستید یا به هر نحوی اکانت برای یک شرکت ساخته میشود، باید اکانت بیزینس (business) اما اگر برای کسب و کار شخصی خود ایجاد میکنید بهتر است اکانت creator یا کریتور ایجاد کنید.

علاوه بر این برای کسب و کارها باید اکانتی بسازید که professional باشد.

ساخت لوگو پروفایل مجذوب کننده

برای اینکه بازدید کنندگان پیج را به هر نحوی متقاعد کنید که پیج شما را فالو کنند. برای این کار باید بیوگرافی خود را با اطلاعات واقعی خود پر کنید و برای لوگو و پروفایل خود در حدامکان از عکس تخصص خود استفاده کنید تا در نگاه اول بازدید کننده جذب پیج شما بشود.

تولید محتوای مناسب برای پست های خود

پست های شما باید از رنک و لعاب خاصی بهرمند شود، برای پست های خود از محتوای مناسب استفاده کنید، در زیر پست ها از هشتگ ها استفاده کنید، اگر ویدیوی قرار است در مورد تخصص خود بسازید حتما در ویدیو از بیننده ها درخواست های مانند: پیج ما را فالو کنید یا کامت بزارید، پست های ما را به اشتراک بگذارید و … کنید.

همچنین تا حد امکان سعی کنید تعامل برقرار کنید با پیج های مرتبط با کسب و کار خود تا فالوور زیادی جذب پیج شما شوند.

روش ها و ایده های درآمدزایی از اینستاگرام

روش ها و ایده های درآمدزایی از اینستاگرام

همانطور که در بالا هم به آن اشاره کردیم یکی از مسیر ها وروش های کسب درآمد در اینستاگرام تبلیغ کردن پست می باشد.

بهترین روش آن عبارتند از:

فروش کالا و خدماتتان

اولین قدم در این نوع کسب و کار یادگیری اصول و قواعد مشتری مداری میباشد اما در مورد فروش کالا باید خدمتتون عارض باشم که با یک گشت و گذار کوچیک در اینستاگرام متوجه پیج های آموزشی مرتبط با:باغبانی، آشپزی، موافقیت، دیجیتال مارکتینگ توسعه فردی گرفته تا فروش طلا، مسکن، زمین مزروعی، لوازم خانگی، لباس، فرش، لوازم برقی و … برخورد میکنید که شما هم میتوانید مرتبط با کسب و کار خود در اینستاگرام فعالیت کرده و درامد کنید.

درآمدزایی با تبلیغ در اینستاگرام

برای کسب درآمد این چنینی باید از یک پیج پربازدید، تعداد فالوور واقعی نیازدارید که در این صورت به عنوان پیج تبلیغ کننده به شما مراجعه میکنند که این تبلیغ میتواند به صورت پست یا استوری باشد.

برای داشتن پیج معروف باید کیفیت پیج بسیار بالا باشد که باید با جلب اعتماد رعایت اصول مشتری مداری سود کمتر و … را لحاظ کنید.

در اختیار گذاشتن مهارت های خود در اینستاگرام

اینستاگرام یک پلتفرم درآمدزایی رایگان به شمار میرود شما میتوانید هر آنچه که مهارت دارید مانند: فن بیان، تخصص در مورد تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی، مهارت های فروش، مهارت های خرید یا فروش مسکن یا زمین و … را آموزش دهید و در قبال آن درآمد حاصل کنید.

پیج آموزش خود اینستاگرام را ایجاد کنید

در جواب افرادی که میفرمایند ما ایده و مهارت کافی برای درامدزایی در اینستاگرام را نداریم هم باید جواب دهیم که در این صورت شما میتوانید با آموزش قواعد و اصول اینستاگرام و چگونگی کارکرد با آن نیز کسب درآمد کنید.

نگاه نکنید که چون شما از تمام خصوصیات اینستاگرام خبر دارید عموم مردم هم مثل شما هستند افراد زیادی هستند که در این خصوص با مهارت بیشتری نیاز دارند.

همچنین امروزه با پیشرفت الگوریتم و امکانات زیاد آن نیازمند آموزش میباشند. تنهای کاری که شما باید کنید گذاشتن وقت برای اطلاع از بروزرسانی اینستاگرام و قابلیت های آن و ارائه آموزش آن به فالورهای خود میباشید.

آنباکسینگ محصولات

در این روش از کسب و کار که آنباکسینگ کردن محصولات نام دارد در اینستاگرام شما با یک تیر دو نشان میزنید. اول توضیح دهیم که چگونه با آنباکس کردن جعبه به درآمد زایی میرسیم.

جعبه گشایی یا آنباکسینگ که امروزه در یوتوب و اینستاگرام بازار داغی دارد طوری است که شما یک محصولی را از جعبه اش باز میکنید و در مورد محتوای جعبه و متریال آن توضیح میدهید.

حال چرا با یک تیر دو نشان میزنیم زیرا هر شرکتی برای تبلیغ تولیدی خود محصولات خود را در اختیار شما میگذارند که در اینصورت شما هم فالور پیج خود را افزایش میدهید و در کنار این مبلغی از شرکت تولید کننده محصول در دسترس دریافت میکنید.

این کار مینواند به طور چشم گیری در پیشرفت شما و افزایش فالور پیج و همچنین در افزایش درآمد شما بسیار تاثیر بگذارد.

ادمین شدن پیچ ها

یکی از اصلی ترین و مهم ترین شغل های کسب درآمد از اینستاگرام میتواند به ادمین بودن پیج ها اشاره کرد.

برای این کار باید از مهارت کافی در:

  • آشنایی با قواعد ریپورت نشدن پیج
  • تخصص در مورد تمامی الگوریتم های اینستاگرام
  • تخصص در ایجاد هشتگ
  • آشنایی بسیار بالا با فوتوشاپ و لوگو سازی
  • برنامه ریزی دقیق برای ایجاد و گذاشتن استوری و پست

تعامل با دیگر پیج های مرتبط با کسب و کار خود نیز باید تخصص داشته باشید تا بتوانید با ادمین شدن پیج ها به درآمد بالایی دست یابید همچنین میتوانید این کار را به عنوان شغل دوم خود به راحتی اداره کنید.

بلاگر شدن در اینستاگرام

امرزوه بسیاری از افراد این روش را برای درآمدزایی در اینستاگرام انتخاب میکنند که از درآمد بسیار بالایی نسبت به دیگر روش های درآمدزایی در اینستاگرام برخوردار است.

از انجایی که یک بلاگر خوب نفوذ بالایی در میان فالورهای خود دارد میتواند برای تبلیغ بسیار کارآمد باشد.

که این شغل میتواند تولید محتوا و ویدیو سازی در مورد برند یا خدمات نیز باشد که میتوان به تبلیغ غذا، لوازم آرایشی، رستوران گردی، طبیعت گردی، طراحی، وغیره نیز اشاره کرد که خود کسب و کار بزرگی در اینستاگرام میباشد.

کافه یا رستوران گردی

یکی دیگر از روش های رایج درامدزایی در اینستاگرام رستوران گردی میباشد. زیرا شما با داشتن فالور و بازدید کننده های اندک میتوانید برای استارت کار تبلیغ رستوران ها، کبابی ها و کافه ها، را به صورت کاملا رایگان انجام دهید.

اما پس از این که افراد بازدید کننده و فالور شما بسیار افزایش یافتند این مالک کافه و رستوران ها هستند که برای تبلیغ خود به شما مراجعه کرده و مبلغ زیادی بابت تبلیغ به شما میپردازند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top