سفر هلپر

لوگوی سایت سفر هلپر
هتل‌ های تبریز

هتل‌ های تبریز

هتل‌ های تبریز احتمالاً جز نخستین مواردی است که قبل از سفر به تبریز به آن توجه می‌ کنید. در هر سفری محل اقامت افراد مهم‌ ترین رکن است و در هر شرایطی که باشید معمولاً هتل بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. به این خاطر که هتل‌ ها از نظر امنیت، خدمات‌، راحتی و بهداشت مورد اطمینان‌ تر از سایر اقامتگاه‌ ها هستند.

تبریز یکی از بهترین مقصدها برای گردشگری و تفریح است. مسافران زیادی برای دیدن از تبریز و مکان های تاریخی و طبیعت زیبای تبریز هر سال به این شهر سفر می‌ کنند. یکی از مهمترین مسائلی که قبل از سفر باید انجام داد انتخاب محل سکونت و اتراق هستند.

حالا اگر شما قصد سفر به تبریز یا هر شهر دیگری را دارید، شناختن هتل‌ های آن شهر و مقدار خدماتشان ضروری است تا با توجه ‌به آن‌ ها و مقدار بودجه‌ ای که دارید؛ بهترین مکان را برای خود یا خانواده فراهم کرده تا از سفرتان نهایت لذت را ببرید.

نکاتی برای رزرو هتل در تبریز

سفر کردن به هر مقصد نیازمند محل اقامتی مطمئن و راحت است که بتوان با خیالی آسوده از سفر لذت برد. جستجو در هتل‌ های تبریز و انتخاب بهترین و مناسب‌ ترین هتل در میان انبوهی از هتل‌ ها کاری سخت و طاقت فرسا است.

پس بهتر است به‌ جای زمانی زیادی که برای پیدا کردن هتل در تبریز می‌ کنید٬ می‌ توانید به‌صورت اینترنتی، هتل خود را انتخاب و رزرو کنید و از سفر خود لذت ببرید.

برای رزرو هتل‌ در تبریز، نکاتی هستند که باعث می‌ شوند بهترین هتل را برای اقامت انتخاب کنید. زمانی که از قطعی شدن سفر، تاریخ حرکت و مدت اقامت خود در تبریز اطمینان حاصل پیدا کردید می‌ توانید برای انتخاب و رزرو هتل اقدام کنید.

برای رزرو هتل‌ های تبریز به نکات زیر توجه کنید تا بهترین اقامت در شهر تبریز داشته باشید و از سفر خود لذت ببرید.

اولین نکته برای انتخاب و رزرو هتل‌ های تبریز استفاده از نظرات مشتریان آن هتل است. به این منظور می‌ توانید نظرات مثبت و منفی مشتریان هتل را مطالعه کنید تا بهترین هتل برای اقامت انتخاب کنید، این روش معمولاً مؤثر ترین شیوه انتخاب بهترین هتل است؛ چون نظرات کاملاً از طرف مردم عادی وارد شده و هیچ‌ گونه شگرد تبلیغاتی برایشان به کار نرفته است.

به جز این مورد، مواردی دیگری هم هستند که موقع انتخاب و رزرو هتل‌ های تبریز، توجه به آن‌ ها ضروری است. که بر اساس موارد مختلفی مثل بودجه، کیفیت، نزدیکی به اماکن گردشگری یا حتی دوری از شهر و … در نظر گرفته می‌ شود و شامل موارد زیر است.

  • سطح خدمات و امکانات هتل
  • تنوع اتاق‌های هتل
  • موقعیت مکانی هتل در شهر
  • تعداد ستاره‌های هتل
  • قیمت رزرو اتاق در هتل
  • کیفیت غذای هتل
  • پرسنل مجرب و برخورد آنها

در این بخش در مورد نکات بالا، به‌طور کامل توضیح می‌ دهیم.

سطح خدمات و امکانات هتل های تبریز

هتل‌ های تبریز هر کدام امکانات و خدمات خاص خود را دارند که برای فهمیدن خدمات آن‌ ها راه‌هایی مثل: مطالعه توضیحات خود هتل، خواندن نظرات مشتریان هتل، تعداد ستاره‌ های آن و … وجود دارند. مثلاً بعضی از هتل‌ ها خدمات نظافتی بسیار قوی ای دارند و یا می‌ تواند برعکس این مورد باشد و خدمات نظافتی هتل بسیار پایین باشد. از آنجایی‌ که موارد این چنینی بسیار برای مسافران مهم است توجه به آن‌ ها نیز ضروری است. برای انتخاب هتل مناسب، بهتر است به نوع سفر خود توجه کنید.

تنوع اتاق‌ های هتل

برای بسیاری از مسافران مهم است که ویو پنجره اتاق به سمتی باشد که بتوانند از زیبایی‌ های آن شهر در اتاقشان هم بهره‌ مند شوند، یا ممکن است به اتاقی دو نفره با تخت‌ های جدا، اتاقی دو نفره با تختی دو نفره، اتاقی خانوادگی برای چند نفر یا موارد خاص دیگری نیاز داشته باشند و هتل مورد نظرشان باید ویژگی‌ های لازم را داشته باشد.

موقعیت مکانی هتل در شهر

اگر 2 الی 3 روز قصد اقامت در تبریز دارید؛ هتلی انتخاب کنید که دسترسی راحت‌ تری به مکان‌ های گردشگری و تاریخی شهر تبریز داشته باشد.

تعداد ستاره‌ های هتل

هتل‌ ها با توجه‌ به امکانات و خدماتی که ارائه می‌ دهند درجه‌ بندی می‌ شوند. یکی از شیوه رتبه‌ بندی هتل‌ ها بر حسب ستاره است. چنانچه برای شما راحتی و امکانات بالا خیلی اهمیت دارد به دنبال هتل‌ هایی چهار و پنج‌ ستاره باشید.

قیمت رزرو اتاق در هتل

قیمت، در اکثر اوقات تعیین کننده‌ ترین و مهم‌ ترین عامل در انتخاب و رزرو هتل است. قیمت‌ ها و میزان بودجه‌ ای که برای اقامت در نظر می‌ گیرید، انتخاب هتل برای شما را محدود می‌ کند. به شما پیشنهاد می‌ کنم تنها به‌ خاطر هزینه و قیمت هتلی را برای اقامت انتخاب نکنید و به فاکتور های دیگر نیز توجه کنید.

کیفیت غذای هتل

سالم بودن و کیفیت بالای غذایی که در هتل سرو می‌ شود در انتخاب و رزرو هتل تأثیر زیادی دارد. برای پی‌ بردن به این نکته شما می‌ توانید از نظرات دیگران استفاده کنید.

پرسنل مجرب و برخورد آن ها

برخورد خوب و تخصص و تجربه پرسنل هتل‌ ها یکی از نقاط قوت هتل است. برخورد خوب و محترم پرسنل هتل‌ ها می‌ تواند خاطره‌ ای دلنشین از سفر برای شما به ارمغان بیاورد. شما می‌ توانید با مطالعه نظرات مشتریانی که قبلاً در آن هتل اقامت کرده‌ اند به نحوه برخورد و تجربه پرسنل هتل پی ببرد.

بهترین هتل‌ های تبریز

شهر تبریز جاذبه‌ های گردشگری زیادی برای سفر دارد. اگر قصد سفر چند روزه به تبریز دارید و برای اقامت در این شهر به دنبال بهترین و لوکس‌ ترین هتل هستید نگران نباشید ما در این مقاله چند نمونه از بهترین و پرستاره‌ ترین هتل در تبریز به شما معرفی می‌ کنیم.

هتل کایا لاله پارک

هتل کایا لاله پارک

هتل پنج‌ستاره کایا لاله پارک لوکس‌ ترین هتل تبریز است. این هتل زیر مجموعه هتل‌ های کایا ترکیه است که مطابق با استاندارد های روز دنیا و لوکس و مدرن، که در یکی از بهترین و خوش ‌آب‌ و هوا ترین مناطق شهر تبریز ساخته شده است.

هتل کایا لاله پارک در سال 1395 به بهره‌ برداری رسید. این هتل 17 طبقه و 200 اتاق و سوئیت‌ های مختلف مانند اتاق دلوکس یک تخته، دلوکس دوتخته دبل و توئین، کانکت چهار نفره با سوئیت‌ های رویال دو تخته، اگسکیوتیو یک و دو تخته و جونیور یک و دوتخت دارد که بزرگترین هتل در شهر تبریز است.

در هتل کایا لاله پارک انواع امکانات رفاهی مانند رستوران٬ کافی شاپ٬ استخر٬ سونا و جکوزی و پارکینگ و … وجود دارد. چنانچه برای اقامت در تبریز هتل کایا لاله پارک را انتخاب کرده اید برای رفتن به این هتل باید از اتوابان پاسداران میدان شهید فهمیده عبور کنید.

هتل پارس ائل گلی

هتل پارس ائل گلی

هتل پنج‌ ستاره پارس ائل گلی در نزدیکی پارک و دریاچه ائل گلی قرار دارد. به دلیل هم‌ جواری این هتل با این پارک محیطی زیبا و آب و هوایی دلنشین برای هتل پارس ائل گلی ارمغان آورده است.

هتل فوق دارای 17 طبقه و 179 اتاق و سوئت با مدرن‌ ترین امکانات مجهز هستند. امکانات رفاهی هتل پارس ایلی گلی می‌ توان به رستوران، کافی‌شاپ، نمازخانه، استخر، سونا و جکوزی، کافی‌ نت، پارکینگ و … اشاره کرد.

هتل صخره‌ ای لاله کندوان

هتل صخره‌ ای لاله کندوان

هتل صخره‌ ای لاله کندوان در 40 کیلومتری شهر تبریز قرار دارد. همة اتاق‌ های این هتل پنج‌ ستاره در دل کوه تراشیده شده است. چنانچه به دنبال محلی هستید که از هیاهوی و آلودگی هوای شهر به‌ دور باشید؛ به شما پیشنهاد می‌ کنم هتل صخره‌ ای لاله کندوان را برای اقامت انتخاب کنید.

هتل صخره‌ای لاله کندوان در روستای کندوان شهر تبریز واقع شده است. این هتل 40 اتاق با امکانات به‌ روز دارد. امکانات رفاهی این هتل می‌ توان به چایخانه سنتی، کافی‌ شاپ، صندوق امانات، تاکسی سرویس، اینترنت، خدمات تور، آژانس مسافرتی، رستوران و پارکینگ اشاره کرد.

هتل بین‌ المللی شهریار

هتل بین‌ المللی شهریار

هتل پنج‌ ستاره شهریار یکی از مدرن‌ ترین و بهترین هتل‌ های تبریز است. این هتل در 6 طبقه و 200 اتاق که با به‌ روز ترین امکانات مجهز شده‌ اند در فاصله یک کیلومتری پارک ائل گلی ساخته شده است.

اگر به دلیل هزینه بالای هتل‌ های پنج‌ ستاره، قصد اقامت در هتل‌ های چهار ستاره و کمتر را دارید؛ از میان بهترین گزینه‌ های موجود می‌ توان به هتل بین‌ المللی تبریز، هتل گسترش تبریز، هتل پتروشیمی تبریز، هتل آزادی تبریز و هتل بهبود اشاره کرد که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

هتل پتروشیمی

هتل پتروشیمی

هتل پتروشیمی یکی از هتل‌ های ۴ ستاره‌ی تبریز محسوب می‌ شود. که در منطقه‌ ای خوش‌ آب‌ و هوا واقع شده است. این هتل اخیرا بازسازی شده و فضای داخلی و مشاعات قابل قبولی دارد. این هتل ۵ طبقه و ۲۶ اتاق و امکاناتی مانند خشک‍شویی، سالن بیلیارد و سونا و استخر نیز دارد.

هتل گسترش تبریز

هتل 4 ستاره گسترش یکی از بهترین هتل‌ های تبریز است. این هتل با قرارگیری در مرکزیت شهر هم به ادارات دولتی نزدیک است و هم به مناطق گردشگری تبریز، به همین خاطر برای سفر های کاری و تفریحی گزینه‌ ی بسیار خوبی‌ است. این هتل در ۱۳ طبقه ساخته شده و ۱۵۰ اتاق دارد. کافی‌ شاپ 24 ساعته، پارکینگ، سونا و جکوزی و سالن بدنسازی جزو امکانات این هتل محسوب می‌ شوند.

هتل اهراب

هتل اهراب

یکی از هتل‌ های میان‌ رده‌ ی شهر تبریز، هتل اهراب است. این هتل ۳ ستاره در سال ۱۳۹۵ تاسیس شده است. بنابراین، جزو جدید ترین هتل‌ های این شهر محسوب می‌ شود. این هتل در ۵ طبقه و ۴۷ اتاق و سوییت بنا شده و امکانات قابل قبولی دارد.

هتل کاسپین

هتل کاسپین یکی دیگر از هتل‌ های ۳ ستاره‌ی تبریز است که امکانات قابل قبولی هم دارد. این هتل نیز با قرار گیری در مرکزیت شهر، دسترسی خوبی دارد.

هتل آپارتمان بهبود

هتل آپارتمان بهبود

این هتل 3 ستاره در مرکزیت شهر واقع شده و دسترسی خوبی به وسایل حمل‌ و نقل عمومی دارد. این هتل آپارتمان 24 واحد دارد که از امکانات قابل قبولی برخوردارند. نظافت اتاق‌ های این هتل از نظر مسافران قابل قبول بوده، در حالی‌که نورگیر اتاق‌ های آن خیلی جالب نیست.

هتل سینا

هتل سینا یک هتل دو ستاره اقتصادی است که در 3 طبقه و 55 اتاق بنا شده و امکانات اولیه‌ ی قابل قبولی دارد. در میان نظرات مسافرانی که در این هتل اقامت داشته‌ اند، به دسترسی خوب این هتل به‌ عنوان یک موضوع مثبت و منوی محدود صبحانه و عدم تهویه صحیح اتاق‌ ها اشاره شده است.

هتل سهند

هتل سینا یکی دیگر از هتل‌ های اقتصادی و دو ستاره تبریز است. این هتل 28 اتاق دارد که شاید به نسبت معمول اتاق‌ ها کمی کوچک‌ تر هستند. اما امکاناتی چون آسانسور و اینترنت در لابی را دارد.

جمع‌ بندی

در این مقاله در مورد مکان‌ های تاریخی و تفریحی و هتل‌ های تبریز و نکاتی که باید در انتخاب و رزرو هتل‌ های تبریز رعایت کنید مختصر توضیح دادیم. امیدوارم توانسته باشیم به شما در انتخاب بهترین هتل در تبریز کمک کرده باشیم. چنانچه قصد سفر به تبریز دارید، توصیه می‌ کنم این مقاله را مطالعه کنید. ما در مجله‌ی گردشگری سفر هلپر در تلاشیم تا راهنمای جامعی برای سفر و گردشگری مناطق مختلف ارائه نماییم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top