سفر هلپر

لوگوی سایت سفر هلپر
بهترین رستوران های تبریز

بهترین رستوران های تبریز

تاکنون تجربه سفر به شهر پرطرفدار تبریز را داشتید؟ تبریز یکی از استان‌ های پر‎‌جمعیت ایران به شمار می‌ رود؛ و از جمله شهرهایی است که تاکنون علاوه بر ساکنین خود، هر ساله میزبان مسافران و گردشگران بسیاری از اقصی نقاط ایران و یا حتی جهان بوده است. اگر تا بحال تبریز مقصد سفرتان نبوده‌ است، پیشنهاد می‌ شود حتماً یک بار از این استان همه چیز تمام دیدن کنید. سفر هلپر نیز به شما در انتخاب بهترین رستوران های تبریز کمک می‌ کند.

از آنجایی که استان تبریز از مکان‌ های فرهنگی، تاریخی و گردشگری بسیار دیدنی و حائز ارزشی برخوردار است، و در کنار همه این‌ ها دارای مناظر دیدنی زیبایی نیز هست، می‎توان از این شهر به‌ عنوان یکی از مقاصد پر بازدید گردشگری که توجه بسیاری از افراد اهل سفر را به خود جلب می ‎کند، یاد کرد.

همواره در کنار لفظ سفر یکی از با اهمیت‌ ترین و دلپذیر ترین حرف‌ ها، سخن از رستوران‌ و غذای خوب است؛ و اینکه در کدام رستوران می‌ توان خود را به یک وعده غذای باکیفیت مهمان کرد. یقیناً تبریز هم از این قاعده مستثنی نبوده و علاقمندان به گردش در این استان نیز به دنبال آگاهی از بهترین رستوران‌ های تبریز می‌ باشند.

اما از آنجا که تنوع غذایی در تبریز بسیار بالا است، کار گردشگران را آسان نموده و هر نوع غذای محلی، سنتی، فست‌ فود و بین المللی به راحتی در دسترس میهمانان این شهر قرار گرفته‌ است.

بهترین رستوران‌ های فست‌ فود تبریز

بهترین رستوران‌ های فست‌ فود تبریز

بی‌ شک یکی از پرطرفدار ترین غذا ها در میان گردشگران و به‌ خصوص برای نوجوانان و جوانان، فست‌فود ها هستند. از آنجا که این غذا ها بسیار لذیذ و خوش‌ طعم بوده و به سرعت آماده و سرو می‌ شوند؛ علاقه‌ مندان زیادی را به خود اختصاص داده‌ اند. اگر شما هم از دوست‌ داران فست‌ فود هستید، و یا در سفر فرصت کافی برای میل کردن غذا های سنتی پیدا نمی‌ کنید و خوردن فست‌ فود را ترجیح می‌ دهید، در ادامه به معرفی تعدادی از بهترین رستوران‎ های تبریز و به‌ طور اختصار به رستوران‌ های فست‌ فود آن می‌ پردازیم.

فست‌ فود توسکا

در چند سال اخیر، این رستوران در جای یکی از بهترین‌ ها و نیز گزینه نخست ساکنان تبریز برای غذا های فست‌ فودی قرار گرفته‌ است. همچنین طبق نظرسنجی صورت گرفته از مشتریان، پیتزای بیف توسکا بهترین و خوشمزه‌ ترین پیتزایی است که در این رستوران سرو می‌ شود. نشانی رستوران نیز برای علاقه‌ مندان به شرح ذیل می‌ باشد:

شعبه 1: تبریز- ابتدای جاده ائل گلی- روبه‌روی هتل شهریار

شعبه 2: تبریز- میدان شهید فهمیده، مجتمع تجاری تفریحی لاله پارک

شماره تلفن: 33339303-041

فست‌ فود سارای

رستوران سارای می‌ تواند یکی از مناسب‌ ترین انتخاب‌ های شما برای میل کردن غذاهای فست‌ فودی در تبریز باشد. قیمت غذا های این رستوران بسیار مناسب بوده و با فضای راحت و دلنشینی که دارد، تاکنون مورد رضایت مهمانانش واقع بوده و همچنین سعی می‌ کند با ارائه غذا هایی با کیفیت بالا، یک روز به یاد ماندنی را برای شما به همراه داشته باشد.

آدرس: تبریز – سه راهی ولیعصر – خیابان فروغی – خیابان قطران – نرسیده به اداره برق

شماره تماس: 04133297066

فست‌ فود دنج

این رستوران نیز در مجموعه بهترین رستوران‌ های تبریز می‌ باشد که یکی از باکیفیت‌ ترین فست‌ فود ها نیز مختص به این رستوران است. مسیر این رستوران برای برخی افراد شاید کمی دور از دسترس باشد؛ اما قطعا کیفیت و طعم غذاهایش ارزش یک‌ بار رفتن به این مکان را دارد. همچنین از مزایای دیگر می‌ توان اشاره کرد که این رستوران همراه با کافی‌ شاپ می‌ باشد که اگر علاقه‌ مند به نوشیدن قهوه یا سایر مشتقات کافی‌ شاپ هستید، می‌ توانید از خدمات آن نیز بهره‌ مند شوید.

آدرس رستوران: تبریز – میدان بسیج – نبش کارخانه اطلس پود

شماره تماس: 36370332

فست‌ فود چنچنه

اگر تاکنون بیش‌ تر به غذا های سنتی و انواع کباب‌ ها علاقه‌ مند بودید و در سفرهایتان این نوع غذا ها را در اولویت قرار می‌ دادید، توصیه می‌ شود که برای تنوع، یک بار این رستوران را امتحان کنید. فست‌ فود چنچنه نیز از تنوع زیادی در منوی غذای خود برخوردار بوده و در فضایی مدرن آماده میزبانی از شما می‌ باشد. به علاوه، دونر کباب و اسکندر کباب نیز در این رستوران تهیه و سرو می‌ شود.

نشانی رستوران: تبریز – خیابان ولیعصر – خیابان رودکی

شماره تماس: 3333231-041

رستوران فرنگی پنه

رستوران فرنگی پنه

اگر از طرفداران و علاقه‎ مند به غذاهای ایتالیایی هستید، رستوران پنه که یکی از بهترین رستوران‎ های تبریز نیز به شمار می‌ رود، یکی از بهترین انتخاب‌ ها برای شما است. اگر مایل به امتحان کردن این غذاها در تبریز هستید، این رستوران از مناسب‌ ترین گزینه‌ ها می‌ باشد.

همچنین شایان ذکر است که غذا های ایتالیایی در این رستوران به‌ طور تخصصی تهیه شده و در اختیار مهمانان قرار می‌ گیرد. از جمله این غذاها نیز می‌ توان به انواع گوناگون ساندویچ، پیتزا، استیک و … اشاره کرد.

آدرس رستوران: تبریز – فلکه ائل گلی – به طرف کوی فردوس

شماره تلفن: 33828594-041

فست‌ فود پاییز 81

پاییز 81 نیز یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های فست‌ فودی در تبریز به شمار می‌ رود؛ و از مزایای آن می‌ توان به تنوع غذایی بیش از اندازه‌ ای که دارد اشاره نمود. گوناگونی غذاهای این رستوران به‌ طوری است که می‌ توانید مطمئن باشد که دست‌ کم یکی از آن‌ ها حتما مطابق سلیقه و پسند شما خواهد بود. همچنین قابل ذکر است که پیتزا و برگر های این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

آدرس رستوران: تبریز – چهارراه آبرسان – روبه‌روی هتل گسترش

شماره تلفن: 33349086-041

فست‌ فود رومان

فست‌ فود رومان یکی از محبوب‌ ترین رستوران‌ ها در میان تبریزنشینان بوده و در زمره بهترین رستوران‌ های تبریز قرار دارد، و با اینکه تنها 3 سال از افتتاح آن می‌ گذرد، توانسته جای خود را در میان رستوران‌ های بی‌ رقیب تبریز باز کند و تاکنون مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده‌ است.

رومان، رستورانی است با فضایی دلنشین و دو طبقه که چشم‌ انداز زیبایی هم دارد. به علاوه، اگر قصد برگزاری مراسماتی مانند تولد را در رستوران دارید، خوب است بدانید که یک بخش از این رستوران برای این‌ گونه مراسم‌ ها تدارک دیده شده‌است که از مزیت‌ های حائز اهمیت رستوران می‌ باشد.

آدرس رستوران: تبریز – میدان استاد شهریار (هتل مرمر) – خیابان استاد معین

شماره تماس: 33332505-041

فست‌ فود رستوران دکتر نیک

دکتر نیک نیز از دیگر رستوران‌ های تبریز است که غذاهایش در بهترین کیفیت سرو می‌ شوند. همچنین این رستوران جزء شیک و لوکس‌ ترین رستوران‌ های تبریز به شمار می‌ آید.

این رستوران در سال 1378 فعالیت خود را در تبریز آغاز نمود و با ارائه محصولات با کیفیت و نیز حمایت مشتریان موفق شد فعالیت خود را گسترش دهد. و اکنون نیز نامش در کنار بهترین رستوران‌ های تبریز به چشم می‌ خورد. این رستوران از فضای دلنشین و مناسبی برخوردار است.

به علاوه، تنوع غذایی در این رستوران بسیار بالا بوده و انواع استیک، پیتزا، ساندویچ، پیش‌غذا و … دربر می‌ گیرد. همچنین در کنار غذا های فست‌ فود، غذاهای سنتی نیز از جمله انواع کباب‌ ها در این رستوران سرو می‌ شود و برای کسانی که قصد دارند هر دوی این غذاها را میل کنند، دکتر نیک از بهترین گزینه‌ ها به حساب می‌ آید. بعلاوه، این رستوران آماده پذیرایی از مشتریان خود با غذاهای ایتالیایی هم می‌ باشد.

آدرس رستوران: تبریز – خیابان ولیعصر – خیابان همافر – مجتمع اطلس – ورودی 4

شماره تلفن: 33338506-041

فست‌ فود کارما

رستوران کارما از دیگر رستوران‌ های تبریز است که می‎ توان از آن به‌ عنوان یکی از باکیفیت‌ ها یاد کرد. ویژگی منحصر به‌ فردی که کارما را از سایر رستوران‌ های مشابه متمایز می‌ کند، استفاده از محصولات و مواد اولیه کاملا طبیعی و ارگانیک می‌ باشد و به هیچ وجه از غذاهای کنسروی و یا نیمه‌ آماده استفاده نمی‌ شود.

بنابراین اگر از افرادی هستید که در عین انتخاب غذا های فست‌ فود، به سلامت خود نیز اهمیت ویژه‌ ای می‌ دهید، پیشنهاد می‌ شود حتما این رستوران را در برنامه سفر خود قرار دهید. همچنین شایان ذکر است که قیمت غذاهای رستوران نیز بسیار مناسب و به‌ صرفه می‌ باشد.

نشانی رستوران: تبریز – شهرک نور – خیابان نگارستان

شماره تلفن: 34480044-041

فست‌ فود رستوران طوفان

رستوران طوفان نیز یکی از معروف‎ ترین و بهترین رستوران‌ های تبریز می‌ باشد و افراد بسیاری این رستوران را به‌ عنوان مقصد خود برای صرف غذا برمی‌ گزینند. در این رستوران صبحانه نیز برای مشتریان سرو می‌ شود و برای کسانی که دوست دارند صبحانه خود را بیرون و در رستوران میل کنند، انتخاب خوبی است.

این رستوران نیز از تنوع غذایی بالا و کیفیت بالاتری برخوردار است. قیمت غذاها نیز با توجه به سطح کیفیت‌ شان، خیلی گران نیست. در این رستوران انواع مختلف غذاهای ایرانی و فست‌ فود و نیز غذا های ایتالیایی ارائه می‌ شوند، اما بیش‌ تر به کسانی پیشنهاد می‌ شود که علاقه‌ مند به فست‌ فود‌ هستند. اگر رستوران طوفان را برای صرف غذا انتخاب کردید، سفارش اسپاگتی و پیتزای آن را فراموش نکنید.

آدرس رستوران: تبریز – ولیعصر – خیابان فروغی

تلفن تماس و سفارش: 33319744-041

فست‌ فود صالحی

فست‌ فود صالحی نیز یکی از بهترین رستوران‌ های تبریز و از جمله رستوران‌ های مشهور و نام‌ آشنای این شهر است که طرفداران بسیاری هم دارد. کیفیت غذاهایی که در این رستوران عرضه می‌ شوند بسیار بالا بوده و شما با اطمینان خاطر می‌ توانید غذای مورد علاقه‌ تان را میل کنید.

غذاهای رستوران از تنوع خوبی برخوردار‌اند و انواع ساندویچ، پیتزا، برگر، پاستا، پیش‌‌ غذا و سالادها را شامل می‎ شوند. غذاها همچنین بسیار لذیذ و خوش‌ طعم هستند و بطور ویژه، ساندویچ‌ های این رستوران پیشنهاد می‌ شود. به‌علاوه، اگر فضایی دنج و آرام را برای صرف غذا ترجیح می‌ دهید، این رستوران برای سلیقه شما بسیار شایسته است.

آدرس رستوران: تبریز – شریعتی جنوبی، مغازه ‎های سنگی

تلفن تماس: 35565962-041

فست‌ فود تک

فست فود تک نیز در جمع بهترین رستوران‌ های تبریز جای داشته و از فست‌ فودی‌ های پیشنهادی این استان است که کیفیت غذاهایش بالا و طعم آن‌ها بسیار لذیذ و دلپذیر می‌ باشد. اگر شما هم از آن دسته گردشگرانی هستید که برای کیفیت، طعم و قیمت غذای‌ تان اهمیت ویژه‌ ای قائل هستید، خوب است دست کم یک بار غذاهای این رستوران را نیز تجربه کنید.

از مزایای حائز اهمیت این رستوران تنوع غذایی بالا و در عین حال قیمت اقتصادی آن می‌ باشد. همچنین برای تهیه و پخت غذاها از مواد اولیه باکیفیت و مرغوب استفاده می‌ شود. قابل ذکر است که سطح بهداشت رستوران نیز بسیار بالا می‌ باشد.

نشانی رستوران: تبریز – بلوار توانیر – خیابان عباسی

تلفن تماس و سفارش: 36551064-041

بهترین رستوران‌ های سنتی و ایرانی تبریز

بهترین رستوران‌ های سنتی و ایرانی تبریز

اگرچه غذاهای فست‌ فودی محبوبیت زیادی در بین مردم یافته و به خصوص امروزه که افراد به دلیل مشغله‌ های کاری بسیار فرصت لازم برای پخت‌ و‌ پز ندارند، سفارش غذا های فست‌ فود را به جهت فوری بودن آنها ترجیح می‌ دهند.

با این‎حال، غذاهای سنتی ایرانی همچنان در سفره‎ های مردم جایگاه خود را حفظ کرده‌ و نه‌ تنها نمی‌ توان گفت که امروزه این غذاها طرفداری ندارند، بلکه بالعکس، می‌ توانند یکی از رقیبان سرسخت فست‌‌ فود ها به شمار روند.

چرا که طعم غذاهای سنتی و کباب‌ ها همواره برای ایرانی‌ ها جایگاه ویژه‌ ای داشته و با گذر زمان از تعداد علاقمندان آن کاسته نمی‌ شود. برخی افراد به‌ خصوص در سفر که زمان بیش‌ تری دارند، ترجیح می‌ دهند به‌ جای فست‌ فود، غذاهای سنتی را امتحان کرده و لذت ببرند.

در این‎باره می‌ توان گفت استان تبریز هم یکی از چندین شهر در ایران است که غذا های سنتی آن بسیار معروف و خوشمزه هستند و گردشگران معمولا خوردن کباب و کوفته تبریزی را از قلم نمی‎ اندازند. اگر شما هم جزء آن دسته از دوست‌ داران غذاهای ایرانی هستید که در سفر هم تجربه چشیدن غذاهای سنتی آن شهر برای‌ تان در اولویت است، با ادامه مطلب همراه شوید تا تعدادی از بهترین رستوران‌ های تبریز را در حوزه غذا های سنتی به شما معرفی کنیم.

رستوران گازماخ

در زبان ترکی واژه گازماخ به معنای ته‌ دیگ است. همچنین جالب است بدانید که همه غذا های این رستوران به همراه ته‌ دیگ سرو می‌ شوند و نام رستوران هم به خوبی این موضوع را نشان می‌ دهد. غذاهای این رستوران کیفیت بسیار خوبی داشته و به همین جهت از معروف ‎ترین رستوران‎ های تبریز به شمار می‌ رود.

افزون بر کیفیت، طعم فوق‌ العاده غذاهای این رستوران نیز قابل انکار نیست. باید گفت که تمام غذاهای این رستوران طعمی لذیذ دارند اما اگر برای اولین بار است که به این رستوران سر می‌ زنید، پیشنهاد می‍ شود کباب تابه‌ ای آن را فراموش نکنید. چرا که کباب تابه‌ ای رستوران گازماخ جزء سه تا از بهترین کباب تابه‌ ای های تبریز می‌ باشد. همچنین این رستوران از فضایی دنج و دلباز برخوردار است که قطعا مطابق با سلیقه شما خواهد بود.

نشانی رستوران: تبریز – کوی ولیعصر – انتهای خیابان شریعتی شمالی – ضلع شمالی میدان بهارستان

شماره تماس: 33332425-041

رستوران برکه

یکی دیگر از بهترین رستوران‌ های تبریز و حتی می‌ توان گفت برترین رستوران در سردرود، برکه نام دارد. در مرکز این رستوران برکه‌ ای دیدنی واقع شده و اطراف آن را نیز درختان کوچک و زیبایی احاطه کرده‌ اند. به همین سبب نیز نام برکه برای این رستوران گزیده شده‌ است. غذا های برکه نیز کیفیت بالا، تنوع قابل قبول و طعم بسیار لذیذی دارند و غذایی که در این رستوران می‌ خورید، احتمالا یکی از به یاد ماندنی‌ ترین غذاهای زندگی‎تان خواهد شد.

اما در عین حال قیمت غذاهای آن برای شما بسیار به‌ صرفه و اقتصادی تمام خواهد شد. به علاوه، چای و قهوه هم در این رستوران سرو می‌ شود که اگر از علاقمندان به نوشیدن چای پس از غذاهای سنتی هستید، برکه گزینه خوبی است. همانطور که گفته شد همه غذا های این رستوران طعم فوق‎ العاده ‎ای دارند اما کباب، دیزی و آبگوشت آن به‌طور خاص پیشنهاد می‌ شود.

آدرس رستوران: تبریز – آذرشهر – کمربندی سردرود – بعد از شهرک رجایی – بین زیرگذر اول و دوم

تلفن: 34209516-041

رستوران قرآنی

از این رستوران می‌ توان به‌ عنوان یکی از قدیمی‌ ترین‎ رستوران‌ های تبریز یاد کرد که قدمتی بیش از 100 سال دارد. همچنین فضای رستوران هم مانند سن و سال‌ اش، نوستالژیک و قدیمی است. غذاهای این رستوران نیز در کیفیت و طعم بی‌ رقیب هستند و به خصوص کباب برگ آن را نمی‌ توانید در رستوران دیگری پیدا کنید.

از مزایای دیگر رستوران می‌‌‌‌ توان اشاره کرد که فاصله آن با بازار بزرگ تبریز بسیار اندک است، و به همین جهت گردشگران می‎توانند پس از گشتن در این بازار، برای صرف یک وعده غذای لذیذ به این رستوران مراجعه کنند. البته غذاهای این رستوران قیمت نسبتاً بالایی دارند، اما اگر مسافر هستید و تنها یک بار به تبریز آمده‌ اید، پیشنهاد می‌ شود غذاهای این رستوران را از دست ندهید.

نشانی: تبریز- خیابان جمهوری اسلامی – پاساژ کیان یک – طبقه دوم

شماره تلفن: 35565386-041

رستوران جلالی

رستوران جلالی نیز مثال دیگری برای زبان‌ زدترین و بهترین رستوران‌ های تبریز می‌ باشد. این رستوران طرفداران زیادی داشته و به دلیل استقبال و حمایت بسیار مشتریان، سه شعبه در بخش‌ های مختلف تبریز دارد. اگر علاقه‌مند به غذاهای دریایی نیز هستید، رستوران جلالی گزینه مناسبی برای شما است. چرا که در این رستوران انواع متفاوت غذاهای ایرانی، بین‌المللی و دریایی آماده سرو برای مشتریان است.

همچنین آشپزهای این رستوران بسیار کاربلدو حرفه‌ ای هستند و طبیعی است که غذاهای آن نیز از کیفیت بسیار بالا و طعم لذیذ و دلنشینی برخوردار باشند. اما در این میان کباب‌ ها و مخصوصاً کوفته تبریزی این رستوران به‌ طور ویژه‌ ای پیشنهاد می‌ شود. البته باید گفت که قیمت غذاهای رستوران جلالی مقداری گران می‌ باشند. با این حال، کیفیت و طعم غذاهایش ارزش یک بار تجربه این رستوران را دارد.

آدرس شعبه 1: تبریز – دروازه تهران – میدان بسیج

تلفن: 36377882-041

شعبه 2: ارتش جنوبی – بین تقاطع پاستور و باغ‌ شمال – جنب سینما سرباز

تلفن: 35570448-041

شعبه 3: میدان فهمیده – طبقه فوقانی مرکز خرید رشدیه

تلفن: 36661110-041

کافه و رستوران بارکد

کافه و رستوران بارکد

اگر سراغ یکی از برترین کافه رستوران‌ های تبریز را بگیرید، قطعا نام بارکد به گوش‌ تان خواهد خورد. بارکد، در زمره یکی از بهترین رستوران‌ های تبریز می‌ باشد که از فضایی بسیار مدرن و لوکس برخوردار است.

همچنین طعم غذاهای آن بسیار لذیذ بوده و تنوع غذایی در این رستوران بسیار بالا است و انواع غذاهای ایرانی، ایتالیایی، اروپایی، خاورمیانه، استیک و پیتزا، نوشیدنی ‎ها و حتی غذاهای مختص به گیاهخواران را هم دربر می‌ گیرد. از این رو، اگر گیاه خوار هستید، رفتن به این رستوران را در برنامه سفر خود به تبریز فراموش نکنید.

آدرس: تبریز – خیابان ولیعصر – خیابان قانون – مجتمع جزیره

تلفن تماس: 33325006-041

رستوران اجاق

رستوران اجاق از جمله رستوران‎ هایی است که می‌ تواند تجربه جالب و منحصر به‌ فردی را برای شما رقم بزند. ویژگی متمایز اجاق از سایر رستوران‌ ها این است که این رستوران هیچ آشپزخانه یا مکان خاصی برای تهیه و پخت غذای شما ندارد و غذاها در همان لحظه و روی میز خود مشتریان توسط آشپز رستوران پخته می‌ شوند.

از این رو مهمانان، خودشان نوع گوشت و یا میزان طبخ را انتخاب و تعیین می‌ کنند. بنابراین انتخاب این رستوران برای صرف غذا، این امکان را برای شما فراهم می‌ کند تا از تازگی و کیفیت بالای مواد اولیه و نیز میزان رعایت بهداشت هنگام پخت غذای‌ تان اطمینان حاصل کنید.

نشانی رستوران: کیلومتر 5 جاده تبریز – ابتدای جاده کندرود

تلفن: 36304627-041

رستوران سنتی و باغ آنا

به جرئت می‌ توان رستوران و باغ آنا را در زمره بهترین رستوران‌ های تبریز نامید. پیش از هرچیز، هنگام ورود به این رستوران فضای فوق‌ العاده زیبا و طبیعت سرسبز آن توجه شما را به خود جلب کرده و آرامشی خاص به شما منتقل می‌ سازد.

همچنین این رستوران از تنوع غذایی بسیار بالایی برخوردار بوده و کیفیت بالا و طعم لذیذ آن‌ ها نیز قابل انکار نیست؛ اما در این بین، کباب، ماهیچه، آبگوشت و کوفته تبریزی این رستوران طعمی تکرار نشدنی داشته و در میان مشتریان از شهرت بالایی برخوردار‌اند.

قیمت غذا های این رستوران نیز با توجه به کیفیت بالایشان، مناسب و به‌ صرفه می‌ باشد. در رستوران آنا چای هم سرو می‌ شود که برای علاقه‌ مندان آن مزیت خوبی به حساب می ‎آید. به‌علاوه، از جایی که این رستوران مشتریان بسیاری دارد، پیشنهاد می‌ شود حتماً از پیش رزرو میز خود را انجام دهید.

نشانی: تبریز – آذرشهر – کمربندی سردرود

تلفن: 34209525-041

رستوران ائل گلی

باغ ائل گلی یکی از محبوب‌ ترین نواحی گردشگری در تبریز است و رستوران ائل گلی نیز که یکی از بهترین رستوران‌ های تبریز به شمار می‌ رود، در بخش مرکزی استخر این باغ واقع است و در کنار عمارت ائل گلی، از چشم‌ اندازی بی‌ نهایت زیبا و آرامشی وصف‌ ناپذیر برخوردار است.

فضای داخل رستوران نیز بسیار بزرگ بوده و چیدمانی سنتی و دلنشین دارد. به علاوه، غذاهای بسیار متنوعی در این رستوران سرو می‌ شوند که طعم آن‌ ها نیز بسیار دلچسب و لذیذ است.

این رستوران در هر سه وعده صبحانه، نهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان می‌ باشد و پیشنهاد می‌ شود اگر علاقه‌ مند به صرف صبحانه در رستوران هستید، در سفرتان به تبریز صبحانه ائل گلی را از دست ندهید. همچنین سرو غذا در این رستوران به شکل سلف سرویس بوده و شما این امکان را دارید که به دلخواه از خودتان پذیرایی نمایید.

نشانی: تبریز- خیابان شاهگلی- فلکه ائل گلی- استخر شاهگلی

تلفن: 33845263-041

رستوران حاج علی

اگر قصد صرف یک وعده کباب همه چیز تمام در تبریز را دارید، رستوران حاج علی از بهترین رستوران‌ های تبریز و از محبوب‌ ترین آن‌ ها در بین مشتریان خود به حساب می‌ آید. این رستوران بسیار قدیمی بوده و دارای قدمتی نزدیک به 100 سال می‎ باشد.

همچنین رستوران حاج علی در بازار قدیمی تبریز بنا شده که مهمانان می‎ توانند پس از بازدید و خرید از بازار، برای استراحت این رستوران را انتخاب کنند. غذاهای رستوران با کیفیت بسیار بالایی ارائه شده و بسیار خوشمزه و لذیذ هستند.

قیمت غذاهای رستوران نیز مناسب و اقتصادی بوده و در کنار غذا، به صورت رایگان با سوپ و نوشیدنی از مهمانان پذیرایی می‌ شود که از مزیت ‎های بی‌ شمار این رستوران به شمار می‌ رود. البته توجه داشته باشید که این رستوران تنها در وعده نهار آماده میزبانی از مشتریان است. همانطور که اشاره شد کباب‌ های این رستوران بسیار بر سر زبان‌ ها بوده و توصیه می‌ شود حتما یک وعده نهار را در تبریز مهمان این رستوران باشید.

آدرس:  بازار سرپوشیده تبریز – بازار کلاه‎دوزان

تلفن: 35247389-041

رستوران وحید

رستوران وحید را می‎ توان به‎‎ عنوان یکی از مشهور ترین و بهترین رستوران‌ های تبریز نام برد که با هرسلیقه و ذائقه‌ ای سازگار می‌ باشد، چرا که از تنوع غذایی زیادی برخوردار بوده که انواع غذا های ایرانی، فست‌ فود و ترکی را شامل می‌ شود.

اگر طرفدار غذاهای ترک هستید، بد نیست بدانید این غذاها توسط آشپز های ترکی این رستوران آماده می‌ شوند. کیفیت بسیار خوب و طعم لذیذ غذاهای این رستوران نیز جای صحبتی باقی نمی‌ گذارد و مخصوصاً کباب برگ، دونر کباب و کوفته تبریزی آن بسیار زبان‌ زد است.

از مزایای رستوران هم می‎توان گفت افزون بر غذای اصلی، پیش غذا و دسر های خوش‌ طعمی نیز تهیه و سرو می‌ شوند. فضای داخل رستوران نیز بسیار شیک و با چیدمانی دنج و زیبا برای مهمانان طراحی شده است.

نشانی رستوران: تبریز – میدان شهید فهمیده – مجتمع لاله پارک – طبقه زیرزمین

تلفن: 36600110-041

سخن نهایی

استان زیبای تبریز با همه مکان‌ های تفریحی، تاریخی و فرهنگی‌ اش یکی از به یاد ماندنی‌ ترین مقصد ها برای سفر و گذراندن اوقاتی خوش است. لیکن در هر سفر، غذا نیز جزء جدانشدنی گردش است که توجه به کیفیت و طعم آن، سفر را برای گردشگران فراموش‌ نشدنی‌ تر هم می‌ سازد. از این رو تعدادی از بهترین رستورا‎ن‌ های تبریز در سفر هلپر به شما معرفی شد تا زمان سفر به این استان، باتوجه به سلیقه‌ تان حتماً سری به این رستوران‌ ها بزنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top