سفر هلپر

لوگوی سایت سفر هلپر
معرفی 3 هتل 5 ستاره تبریز

معرفی 3 هتل 5 ستاره تبریز

اگر قصد سفر به شهر تبریز را دارید و به دنبال اقامتی لوکس هستید تا سفر خاطره انگیزی را برای خود رقم زنید٬ بهترین گزینه برای شما رزرو یکی از 3 هتل 5 ستاره برتر تبریز است. در این مقاله سفر هلپر شما را با  امکانات 3 هتل 5 ستاره برتر تبریز آشنا خواهد کرد. با مقایسه هر کدام از این هتل ها شما می توانید پس از مطالعه این مقاله٬ اقامت مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

معرفی هتل صخره ای بین المللی لاله کندوان تبریز

معرفی هتل صخره ای بین المللی لاله کندوان تبریز

هتل صخره ای بین المللی لاله کندوان تبریز تنها هتل صخره ای ایران است و جزو سه هتل صخره ای جهان محسوب می شود. این هتل پنج ستاره در معماری صخره ای و کوهستانی٬ تجربه بسیار دلپذیری را برای مسافران فراهم آورده است.

اقامت شما در فضایی به در ازای تاریخ در سوئیت های کله قندی شکل این هتل تجربه فراموش نشدنی را از سفر به شهر زیبای تبریز به یادگار خواهد گذاشت. هتل صخره ای کندوان در نزدیکی شهر اسکو و در فاصله 60 کیلومتری شهر تبریز قرار دارد.

اقامت در این هتل خود جاذبه گردشگری محسوب می شود اما با این حال شما می توانید از روستای تاریخی حیله ور و منطقه حفاظت شده سهند نیز دیدن کنید.

اتاق های هتل صخره ای لاله کندوان

کرانه نامی است که به اتاق های سنگی طبیعی هتل گفته می شود. چهل کرانه با امکانات مختلف در هتل صخره ای کندوان وجود دارد. اتاق های فاز یک هتل لاله٬ دارای 16 کرانه است که شامل اتاق های جکوزی دار با ارائه خدمات روم سرویس است.

تمام اتاق های دو تخته هتل لاله کندوان با در یافت هزینه٬ ظرفیت پذیرش اضافه یک نفر را دارند. اگر سفر شما خانوادگی است شما می توانید سوئیت های چهار تخته معمولی ویا رویال هتل لاله کندوان تبریز را رزرو نمایید.

امکانات هتل صخره ای کندوان شهر تبریز

  • از امکانات قابل توجه و متمایز کننده هتل صخره ای کندوان تبریز آب لوله کشی هتل است که از طریق آب معدنی های نزدیک به هتل فراهم می شود.
  • چشم انداز بسیار زیبا و متفاوت هتل کندوان شهر تبریز اقامتی خاص را برای مسافران فراهم می کند.
  • هتل کندوان تبریز تنها سالن کنفرانس صخره ای است که مجهز به سیستم تهویه هوا می باشد.
  • این هتل دارای رستوران و کافی شاپی با طراحی زیبا و ارامش بخش است که می توانید در کنار فضای منحصر به فرد این هتل از غذاهای ایرانی٬ سنتی و دریایی هتل لذت ببرید.
  • پارکینگ اختصاصی هتل برای مسافرانی که با خودروی شخصی سفر می کنند رایگان است.
  • با توجه به محل قرار گیری خاص هتل کندوان تبریز این هتل فاقد اسانسور است و مسافران گرامی برای رفاه حال خود و همراهان٬ در صورت مشکلات حرکتی به این نکته در هنگام رزرو اتاق دقت داشته باشند.
  • سایر امکانات هتل کندوان نیز شامل خدمات حمل و اتاق چمدان٬ لاندری٬ پاسخگویی 24 ساعته پرسنل٬ سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در لابی هتل٬ خدمات خانه داری٬ نمایش فیلم و دیگر موارد است.

قوانین هتل صخره ای کندوان تبریز

  • در هتل کندوان تبریز زمان ورود ساعت 15 و زمان تحویل اتاق ساعت 13 است.
  • در صورت لغو نمودن اتاق رزرو شده وجه پرداختی شما بازگردانده نمی شود.
  • هزینه اقامت کودک کمتر از 7 سال٬ در صورت عدم درخواست سرویس رایگان محاسبه می شود.
  • اقامت خانم با دریافت کارت ملی و شناسنامه عکس دار انجام پذیر خواهد بود.
  • دارا بودن صیغه نامه معتبر با مهر برجسته٬ همراه با مدارک شناسایی زوجین برای رزرو اتاق الزامی است.

معرفی هتل لاله پارک شهر تبریز

معرفی هتل لاله پارک شهر تبریز

هتل لاله پارک شهر تبریز یکی از زیباترین هتل های 5 ستاره شهر تبریز محسوب می شود و از نظر موقعیت جغرافیائی در مکان مناسبی قرار گرفته است. هتل لاله پارک شهر تبریز در نزدیکی پارک جنگلی باغمیشه واقع شده است و به مراکز گردشگری چون ارگ تبریز٬ باغ دو کمال٬ پارک ائل گلی٬ رب رشیدی بسیار نزدیک است.

در این هتل بهترین واحد های اقامتی برای مسافران فراهم شده است. هتل لاله پارک شهر تبریز با داشتن 220 اتاق و سوئیت از مجلل ترین هتل های پنج ستاره این شهر است.

سوئیت های هتل لاله پارک شهر تبریز

هتل لاله پارک شهر تبریز دارای سوئیت های متنوع با امکانات رفاهی فراوان است. بهترین و لوکس ترین مکان اقامت در این هتل  اختصاص به سوئیت رویال دارد مساحت این سوئیت بیش از 160 متر مربع است.

در کنار سوئیت رویال شما می توانید در این هتل شاهد اتاق های یک تخته و دو تخته دولوکس نیز باشید. سوئیت های جونیور با داشتن اتاق های یک تخته و دو تخته از فضا و امکانات بیش تری برخوردار است. سوئیت های اکسکیوتیو نیز به منظوره اقامت لوکس تر برای شما در ظرفیت های یک و دو تخته ارائه شده است.

امکانات هتل لاله پارک شهر تبریز

  • رستوران هتل هتل لاله پارک در طبقه دوم قرار گرفته است شما می توانید در این هتل انتخاب های متنوعی از غذاهای ایرانی و ترکی به همراه بهترین غذاهای فرنگی داشته باشید. شما می توانید از رستوران هتل نیز برای برپایی مراسم های خود استفاده کنید.
  • ارائه خدمات روم سرویس (میل نمودن غذا و نوشیدنی در داخل اتاق خود) به صورت 24 ساعته برای مسافران فراهم است.
  • کافی شاپ هتل مکان مناسبی برای قرارهای دوستانه و کاری شما می تواند باشد. در کافه هتل لاله پارک شهر تبریز نوشیدنی های سرد وگرم به همراه دسر های لذیذ موجود است.
  • قرار گیری در مجاورت مرکز خرید لاله که دارای فروشگاه های متعدد از برند های معروف دنیاست.
  • از دیگر امکانات هتل به موارد زیر نیز می توان اشاره نمود: مجموعه تفریحی ورزشی هتل٬ سالن بدنسازی و اتاق های پیلاتس و یوگا٬ مجموعه آبی هتل٬ اتاق ماساژ٬ سالن های چند منظوره جهت برگزاری مراسم های جشن٬ کنفرانس٬ سمینار و جلسات کاری اداری٬ پارکینگ اختصاصی٬ اینترنت پرسرعت در تمام بخش های هتل٬ تاکسی سرویس هتل.

هتل بین المللی شهریار تبریز

هتل بین المللی شهریار تبریز

در مرکز و قلب شهر تبریز هتل بین المللی شهریار در سال 1386 ساخته شد و در سال 1396 مورد بازسازی قرار گرفت. این هتل با داشتن امکانات رفاهی و تفریحی فراوان٬ خاطره دلپذیری را از سفر به این شهر٬ برای شما به ارمغان می آورد. ساختمان هتل از 10 طبقه و 202 اتاق تشکیل شده است و ظرفیت اقامت 600 مهمان را به طور همزمان داراست.

با توجه به قرارگیری مناسب این هتل٬ در مدت زمان اندکی شما به جاذبه های گردشگری تبریز دسترسی خواهید داشت؛ که شامل فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز٬ نمایشگاه بین المللی٬ پارک تاریخی ائل گلی و ایستگاه مترو شهریار است که با استفاده از آن می توانید در کمترین زمان به دیگر مناطق شهر تبریز دسترسی داشته باشید.

امکانات هتل بین المللی شهریار تبریز چیست؟

هتل شهریار تبریز به صورت 24 ساعته اماده پذیرایی از مسافران داخلی و خارجی است. امکانات عمومی هتل شامل موارد زیر است:

  • 6 اتاق کنفرانس و سالن همایش به جهت برگزاری گردهمایی های اجتماعی و مجالس شخصی.
  • پارکینگ هتل با ظرفیت 200 خودرو که در صورت سفر با ماشین شخصی به صورت رایگان در اختیار شما خواهد بود.
  • دارای دو مجموعه ورزشی جدا با امکانات متنوعی چون استخر٬ باشگاه پیشرفته بدنسازی وارائه خدماتی چون ماساژ حرفه ای و درمانی
  • دو رستوران بزرگ و چندین سالن پذیرایی برای مراسمات مختلف با چشم اندازی زیبا.
  • کافی شاپ هتل شهریار جزو معروف ترین مکان های شهر تبریز شناخته می شود که دارای انواعی از نوشیدنی های مختلف٬ دسر و کیک است.
  • برخی از امکانات فراهم شده در اتاق های هتل نیز به شرح زیر است: تلفن٬ تلویزیون٬ چای ساز٬ اینترنت رایگان٬ سیستم گرمایشی و سرمایشی٬ رخت اویز و کمد لباس٬ صندوق امانات٬ حمام اختصاصی و سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی٬ مینی بار با دریافت هزینه و موارد دیگر.

سخن پایانی

در این مقاله با تیم سفر هپلر همراه بودید تا انتخاب مناسبی را جهت اقامت در شهر زیبای تبریز پیش روی شما قرار دهد. هر کدام از هتل های 5 ستاره احداث شده در شهر تبریز از خدمات بسیار مناسب و متنوعی برخوردار هستند که شما می توانید با اطلاعات به دست آمده٬ بهترین انتخاب را برای اقامت سفر خود داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top